"Пенжім орта мектебі" КММ Мектептің даму жоспары 2021-2022 оқу жылы
БЕКІТЕМІН:
Мектеп директоры
Г.К Токтарбекова
__________________
«_____» _______ 2021 жыл
"Пенжім орта мектебі" коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылдарына арналған
Мектептің даму жоспары
Мектепті дамытудың 2021-2022 оқу жылдарына қойылған жалпы мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін сабақта белсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланудың тиімді жолдарын іздестіру.
Басымдығы: Оқушылардың сыни ойлауын қалай дамытуға болады?
SMART МАҚСАТТАР | ОҚЫТУ, ОҚУ МЕН БАҒАЛАУ . Табыс критерийлері: |
|
Көрсеткіш : 2019-2020: оқушылардың білім сапасы 58 %-дан кем емес. 2020-2021: оқушылардың білім сапасы 62%-дан кем емес. 2021-2022: оқушылардың білім сапасы 63%-дан кем емес. 2019-2020: Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study» арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларындамыту -50% 2020-2021: Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study»арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларындамыту- 60 % 2021-2022: Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study»арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту- 65% 2019-2020: Тиімді тьюторлық -40% 2020-2021: Тиімді тьюторлық 50 % 2021-2022: Тиімді тьюторлық 60% 2019-2020: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-65%; 2020-2021: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-67%; 2021-2022: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-68%; 2019-2020: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -70%; 2020-2021: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -85%; 2021-2022: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -100%; 2019-2020: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру -60%; 2020-2021: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру -70%; 2021-2022: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру-80%; |
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Қазақстан республикасы үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқытудың қамтамасыз етуі.
Нормативтік құқықтық база
Жаңа оқу жылында:
- Білім алушылардың білімін толықтыру
- Оқу жүктемесі төмендетілген ҮОЖ жүзеге асыру
- Қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасымен қамтамасыз ету.
- Цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау
Kүнделік» электронды мектеп журналдары жүйесі туралы
Қазіргі уақытта «Kүнделік» электронды мектеп журналдары жүйесін Қазақстанның 5400-ден астам мектебі қолданады. Жоба 14 облыс, сондай-ақ Астана, Алматы Шымкент қалалары аумағында жұмыс істейді.
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі Министрлік) Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік-жеке серіктестік туралы» Заңына сәйкес, «Күнделік» (Kundelik) ЖШС компаниясы атынан жеке серіктеспен «Қазақстан Республикасындағы «Күнделік» автоматтандырылған ақпараттықжүйесін құру, енгізу және қызмет етуінқамтамасыз ету» республикалық жобасы бойынша мемлекеттік-жеке серіктестік туралы шарт жасасты.
Kundelik.kz – білім саласындағы электронды құжат айналымының мүмкіндіктерін білім беру жүйесінің барлық қатысушылары арасындағы әлеуметтік желілік өзара қарым-қатынастың құралыменбіріктіретін интернет-портал. Kundelik.kzавтоматтандырылған жүйесі LearningManagementSystems деп аталатын үздік халықаралық тәжірибелер мен стандарттарға негізделеді.
№ | Өткізілетін іс-шара | Негізгі мақсаты мен идеясы | Табыс критерийлері | Мерзімі | Ресурстар | Мониторинг | Жауапты | ескерту | |||||||
«Әдістемелік активпен» жоспарлау кезеңі | |||||||||||||||
1 | Ұжымдық тамыз кеңесі | Мұғалімнің кәсіби құзыреттігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу. | Мектеп мұғалімдері өздерін кәсіби құзыреттілік талаптарына сәйкес бағалауға мүмкіндік алады, сын тұрғысынан ойлап, өзін өзі реттеуге үйренеді | тамыз | «Басшыға арналған нұсқаулық» 2021 – 2022 оқу жылының әдістемелік нұсқаулығы. | Мектеп директоры | |||||||||
2 | Шығармашылық тобы | Шығармашылық топтың жұмысын ұйымдастыру шығармашылық топ құрамын белгілеу | Тамыз | Басшыға арналған нүсқаулық | Шығармашылық топтың жұмыс жоспары | Г.К Токтарбекова А.С Сагимбаева | |||||||||
3 | «Әдістемелік актив алаңы» 2020-2021 оқу жылында МДЖ атқарылған жұмыстар бойынша SWOT ТАЛДАУ Мектептің даму жоспары жұмыс жоспарын құру және талдау | Мектептің даму жоспары және атқарылатын жұмыстармен танысады. | МДЖ жоспары құрылады | Тамыз | Кәсіби құзіреттілік талаптары Мектеп мұғалімдері | МДЖ жоспары | Мектеп директоры Токтарбекова Г.К «Әдістемелік актив» мүшелері | ||||||||
4 | Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы | Ата аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихаттау | Ата аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихатталады | Тамыз | 2021-2022 оқу жылының ерекшеліктері әдістемелік нұсқаулық нормативтік база | Хаттама | Оразова Н.Е Далибаев К.К сынып жетекшілер | ||||||||
Педагогтармен жұмыс | |||||||||||||||
1 | «ҚМЖ құрудың тиімділігі мен артықшылығы» вебинар Табысты сабақ жоспары. | Орта,қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауға үйрету. Мұғалім біліктілігін дамыту. | Мұғалімдер тізбектелген сабақтардың орта,қ мерзімді жоспарын құруды үйренеді | қыркүйек | ҚРБҒМ №130 бұйрығы 7 қосымша сұлбасы оқу бағдарламалары ҰМЖ,ОМЖ | Тойчибекова К.Н /педагог-зерттеуші/ | Тәлімгерлер тәлім алушылар шығармашылық топ мүшелері | ||||||||
1. | Шығармашылық топтардың өткен оқу жылы бойынша жасаған сараптамалық есебін тыңдау,қорытынды шығару, жаңа оқу жылына мақсат-міндеттерін айқындау. | Шығармашылық топтар жұмысының нәтижелілігіне баға беру, өткен оқу жылындағы олқылықтарды түзеу мақсатында қорытындыға келу. | Шығармашылық топ жұмысына кері байланыс айтылады, соның нәтижесінде жұмыс жанданады, олқылықтар түзетіледі, жұмыс белгілі бір нәтижеге бағытталады. | тамыз | Мәтіндік есеп, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, АКТ. | Сагимбаева А.С | Деңгейлі курс бітіруші мұғалімдері | ||||||||
2 | Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру. | Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру | МДЖ жоспарының мазмұнымен танысып, пікірлерін білдіреді. | тамыз | Слайд, бейне-жазба | Кері байланыс | Шығармашылық топ жетекшісі Сагимбаева А.С. | ||||||||
3. | Мектептегі кедергілер мен қиындықтар туралы ақпарат жинау | Мектептің келелі мәселесін,кедергілер мен қиындықтарды анықтау. | Мектепті дамыту бағыты, тақырыбы, келелі мәселесі айқындалады. | Оқу жылының басында | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, сауалнама. | Сауалнама, әңгімелесу, мониторингілеу. | І (ілгері) деңгей бітіруші мұғалімдері | ||||||||
4 | Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша кіріс, аралық, шығыс бақылаулар жұмысы (2-11 сыныптар) | Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтарын анықтау пәндер бойынша білім деңгейіне мониторинг жүргізу | Оқушылардың пәндік білімдерін көтеру | Тоқсан сайын | Оқу бағдарламалары. | Мониторинг, диагностика | ДОІЖО Оразова Н.Е Далибаев К.К Пән мұғалімдері | ||||||||
5 | Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстардың қорытынды мониторингілеу | Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстардың қорытындысын мониторингілеу | Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстар | Тоқсан сайын | Оқу бағдарламалары. | Мониторинг, диагностика | ДОІЖО Оразова Н.Е Далибаев К.К Пән мұғалімдері | ||||||||
5 | Білім сапасы төмен сыныптардағы кедергілер 7 Ә сыныбын қамту негізінде | Мониторинг қорытындысы бойынша білім сапасы төмен сыныптарды бақылауға алу | Білім алудағы кедергілерді жою | Тоқсан сайын | Сыныпты бақылау | Шығармашылық топ жетекшілері, Әдістемелік актив құрамы | |||||||||
6 | Сыныпты бақылау тәжірибесін жүргізу | Мектеп пен ата-ана арасындағы ынтымақтастықты нығайту | Ата-аналардың сапалы оқытуына жауапкершілігін арттыру- 70% | Жылына 2 рет | Сабаққа ену парағы, сабақты талдау, кері байланыс, | Директордың орынбасарлары | |||||||||
7 | Оқушылар пәндік бейімділігіне қарай зерделеніп, анықтау | 5-11 сыныптан ең кем дегенде 80 пайыз оқушылардан (кіріс) жеке пәндер бойнша сынақ алынады | Жеке пәндік білімдері зерттеліп талданады, әр сыныптан 30 пайыз оқушы білім сынағынан өтеді | Қыркүйек | Қажетті ресурстар | Сыныпты бақылау қорытынды анықтамасы | Директордың ҒӘІ жөніндегі орынбасары Психолог Пән мұғалімдер | ||||||||
8 | «Тәжірибедегі рефлексия» оқу курсын ұйымдастыру | Тиімді оқыту мен оқу тәжірибесін қолдану | Мұғалім кәсіби тұрғыдан өседі | Жоспарға сәйкес | Қажетті ресурстар Мұғалімге арналған нұсқаулық | Жылдық рефлексиялық есеп, сертификат | І дейгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Н.Ж | ||||||||
9 | «Бағалауға арналған тапсырмалар әзірлеу. Сараптау» туралы коучинг | Жаңартылған білім беру мазмұнындағы құндылықтарды түсіндіру, БЖБ,ТЖБ жұмыстарын құрастыруды үйрету | Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсат-міндетін, құндылығын түсінеді.Пән бойынша БЖБ,ТЖБ жұмыстарын өздері құрастырып үйренеді | қыркүйек | АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар, слайд-презентация | Кері байланыс, сауалнама. | І дейгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Н.Ж | ||||||||
10 | Тәлімгер мен тәлім алушының жоспарын құру. ҚРБҒМ №162 бұйрығын басшылыққа алу | Тәлімгер мен тәлім алушының оқу жылына мақсат-міндеттері анықтап, жылдық жұмыс жоспарын бекіту. | Тәлімгер мен тәлім алушының оқу жылына мақсат-міндеттері анықталады, жылдық жұмыс жоспары бекітіледі. | қазан | МДЖ, Мұғалімге арналған нұсқаулық. | Кенжебекова С.З | Тәлімгер мен тәлім алушылар | ||||||||
11 | «Мектеп түлектерін ҰБТ- ге дайындаудың тиімді жолдары» ҰБТ дайындық барасына қолдау жүргізу арқылы бақылау | ҰБТ нәтижесі төмендігінің себебін анықтау,алдын алу шараларын ұйымдастыру | ҰБТ -ға дайындық жұмыстарында жіберілген кемшіліктер мен олқылықтар анықталып, дайындық жұмыстарының тиімді жолдары ұсынылады | Жыл бойы | МДЖ, Мұғалімге арналған нұсқаулық | Оразова Н.Е Далибаев К.К Сайрамбекова Н.Б Кайнидин А.Б Касымова Р.О Тугельбаев Т.М | ҰБТ жауапты пән мұғалімдері Математика Анес А.А Токтарбек Г Далибаев К.К Сагимбаева А.С Кегенбекова М. Сарсенбаева Б.К Жакупова М.М Ордаханова М.А | ||||||||
Желілік қоғамдастық жұмыстары | |||||||||||||||
12 | Желілік қоғамдастық орнату (семинар, кездесулер, әлеуметтік желі арқылы байланыс т.б.) | Өзара сенімге негізделген қарым-қатынас арқылы аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасу, өзара көмек көрсету. | Аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасады, өзара көмек көрсету арқылы өзара сенімге негізделген қарым-қатынас орнайды. | Жоспар негізінде | Интернет желісі, скайп,портал форум ,чат және т.б. | Желілік топтар арасындағы кері байланыс | Деңгейлік курс бітіруші мұғалімдері | ||||||||
13 | SWOT талдау жасау. | Серіктес мектептердің басымдықтары анықталады. | Аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасады, өзара көмек көрсету арқылы өзара сенімге негізделген қарым-қатынас орнайды. | Жоспар негізінде | Жетекші мектеп үйлестірушісі | ||||||||||
14 | «Сабақты зерттеу – педагогтардың кәсіби шеберлігін дамыту жолы» әдістемелік оқыту семинары | Сабақты зерттеу тәсілдерін іске асыру дағдыларын дамытуға көмектесу | Сабақты зерттеу тәсілдерін іске асыру дағдыларын дамиды | Жоспар негізінде | қазан | Желілік топтар арасындағы кері байланыс | Жетекші мектеп үйлестірушісі, модератары | ||||||||
15 | І жартыжылдық жұмысты қорытындылау. | 1 жартыжылдық жұмысын қорытындылау,ІІ жартыжылдық жұмысты талқылау. | 1 жартыжылдық жұмысы қорытындыланады, ІІ жартыжылдық жұмыс жоспары талқыланады. | Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы. | Қаңтар | Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы. | |||||||||
16 | Жетекші мектеп пен серіктес мектептер семинарларын өтізуге қолдау көрсету НИШ мұғалімдерімен кездесу, тәжірибе алмасу. | Семинарлардың сапалы өтуіне қолдау көрсету, семинарды үйымдастырушыларға оның мазмұны туралы кеңес беру. | Жетекші мектеп және оған серіктес мектептер жаңартылған білім беру мазмұнын енгізуді қолдау мақсатында әртүрлі тақырыпта семинарлар өткізеді. Тренерлер семинарлардың сапалы өтуіне қолдау көрсетеді. Семинарды үйымдастырушыларға мазмұнын туралы кеңес береді. | Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы. | Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы. | ||||||||||
17 | БАҚ-ына мақалалар жіберу | Сабақты зерттеу әдісін енгізу процесіндегі жетістіктер, өткізу барысы туралы баяндау. | Сабақты зерттеу әдісін енгізу процесіндегі жетістіктері, өткізу барысы бойынша іс-әрекеттері баяндалады. | Мамыр | Жетекші және серктес мектептер үйлестірушісі, модераторы, пән мұғалімдер. | ||||||||||
Lesson study сабақтары | |||||||||||||||
13 | Lesson study іс әрекеттегі зерттеу жұмысын жоспарлау және І айналымын жүргізу | Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. | Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады, топ мүшелерінің жұмысы кәсіби тұрғыдан дамиды. Оқушылардың нәтижелі білім алуына ықпал етеді. | қазан | АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану» | Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. | І,ІІ,ІІІ деңгейді бітіруші мұғалімдер | ||||||||
14 | Lesson study іс әрекеттегі зерттеу жұмысын жоспарлау және ІІ айналымын жүргізу | Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. | Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады, топ мүшелерінің жұмысы кәсіби тұрғыдан дамиды. Оқушылардың нәтижелі білім алуына ықпал етеді. | Желтоқсан | АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану» | Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. | І,ІІ,ІІІ деңгейді бітіруші мұғалімдер | ||||||||
15 | Тәлімгер мұғалімдердің апталығы | Тәлімгер мұғалімдердің тәлім алушыларға сабақ жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйрету мақсатында ашық сабақтар өткізу. | Тәлімгер мұғалімдер ашық сабақтар өткізіп іс-тәжірибе алмасады | желтоқсан | АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану» | Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. | І,ІІ,ІІІ деңгейді бітіруші мұғалімдер | ||||||||
16 | Аналитикалық есеп беру | І жарты жылдық жұмысының қорытындысын шығару | І жарты жылдық жұмысының қорытындысы шығарылады | желтоқсан | Есеп | Кері байланыс, | Деңгейлі курсты бітірген мұғалімдер | ||||||||
18 | ЖМЦ(химия, физика) пәндерін жүргізудің ерекшеліктерін көрсету мақсатында ашық сабақтар өткізу | ЖМЦ пәндерін ағылшын тілімен кіріктіре отырып, оқушыларға пән негізін тереңдете меңгерту | ЖМЦ пәндері ағылшын тілімен кіріктіріледі, Оқушылар пәндер негізін терең меңгереді | қаңтар | АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар, слайд-презентация | Кері байланыс, сауалнама. | Химия, физика, ағылшын тілі пән мұғалімдері | ||||||||
19 | Коучинг сессиясы (ата-аналармен). «Менің баламның сабаққа қызығушылығы неге төмен» | ЖБББ мазмұны бойынша ата-аналарға ақпарат беру негінде мектеп-ата-ана-мұғалім үштігі жұмысын жандандыру. | Ата-аналардың мектеппен байланысы нығаяды,ЖБББ мазмұны бойынша дұрыс көзқарасы қалыптасады. | ақпан | АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар, постер, стикерлер . | Ата-ана үні, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілерінің рефлексиясы, сауалнама. | 4,9,10-сынып ата-аналары,сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, мектеп психологтары. | ||||||||
20 | Lesson study іс әрекеттегі зерттеу жұмысының ІІІ айналымын жүргізу. | Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. | Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады, топ мүшелерінің жұмысы кәсіби тұрғыдан дамиды. Оқушылардың нәтижелі білім алуына ықпал етеді. | ақпан | АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану» | Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. | І,ІІ,ІІІ деңгейді бітіруші мұғалімдер | ||||||||
21 | Жоба қорғау (оқушылармен) «Мен мектепте алған білімімді өмірде қалай қолдана аламын? (8-11 сыныптар аралығында) | Оқушылардың теориялық білімі мен практикалық білімін ұштастыра алу жолдарын іздестіру. Сындарлы оқыту теориясының құндылығы мен мән-маңызын түсіндіру. | Оқушылар теориялық білім мен практикалық білімді ұштастыру жолдарын іздейді; Сындарлы оқыту теориясының құндылығы мен маңызын түсінеді. | наурыз | Презент., Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар, постер,қиынды қағаздар, суреттер. | Оқушылар мен мұғалімдердің кері байланысы, рефлексиясы | Пән мұғалімдері | ||||||||
22 | «Бағалаудың түрлері(қалыптастырушы, жиынтық), саралау тапсырмаларын құру» тақырыбында апталық өткізу | Бағалау мен саралауды сабақтарында қолданудың тиімді жолдарын ұсыну | Бағалау мен саралауды сабақтарында қолданудың тиімді жолдарымен танысады, өз тәжірибелеріне қосады | наурыз | Презент., Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар, постер,қиынды қағаздар, суреттер | Оқушылар мен мұғалімдердің кері байланысы, рефлексиясы | Шығармашылық топ мүшелері | ||||||||
23. | «Әдістемелік актив» Тәлімгер мұғалімдердің апталығы | «Әдістемелік актив» Іс тәжірибесі таратылған тәлімгер мұғалімдердің тәжірибесі негізінде ашық сабақтар өткізу, іс тәжірибе алмасу. | Өзара іс тәжірибе алмасады | сәуір | АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану» | Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. | Тілім алушы мұғалімдер | ||||||||
24 | Жылдық жұмыс қорытындысының таныстырылымы | МДЖ іс-шараларының жоспарға сәйкес орындалуын бағалау | Мектеп ұжымы МДЖ іс-шараларының орындалуымен танысады | мамыр | АКТ, презентация | Салыстырмалы мониторинг | I (ілгері) деңгейді бітірген мұғалімдер | ||||||||
25 | Келесі оқу жылына мектептің даму жоспарын дайындау. | Жіберілген кемшіліктер мен уақытында орындалмаған жұмыстарды есепке ала отырып, келесі оқу жылына даму жоспарын жасау. | Келесі оқу жылына олқылықтар мен кемшіліктері ескерілген, жақсартылған даму жоспарын жасайды. | мамыр | Аналитикалық есептер, рефлексивті күнделік, іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының жазбалары, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар. | Мониторинг | I (ілгері) деңгейді бітірген мұғалімдер |