"Пенжім орта мектебі" КММ Мектептің даму жоспары 2021-2022 оқу жылы » Нуркент ауылындағы Пенжім орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Пенжім орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72831) 48-2-31
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » "Пенжім орта мектебі" КММ Мектептің даму жоспары 2021-2022 оқу жылы
01
сентябрь
2021

"Пенжім орта мектебі" КММ Мектептің даму жоспары 2021-2022 оқу жылы



БЕКІТЕМІН:

Мектеп директоры

Г.К Токтарбекова 

__________________

«_____» _______ 2021 жыл



"Пенжім орта мектебі" коммуналдық 

мемлекеттік мекемесінің  2021-2022  оқу жылдарына  арналған  

  Мектептің даму жоспары


Мектепті дамытудың 2021-2022   оқу жылдарына қойылған жалпы мақсаты: Оқушылардың сыни ойлауын дамыту үшін сабақта белсенді әдіс-тәсілдерді пайдаланудың тиімді  жолдарын іздестіру.    

Басымдығы:  Оқушылардың сыни ойлауын  қалай дамытуға болады?      


            SMART МАҚСАТТАР 

ОҚЫТУ, ОҚУ МЕН БАҒАЛАУ .  

Табыс критерийлері: 

  • 2021-2022 оқу жылында білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмы жоспарларын әзірлеу және іске асыру. 
  • Мұғалімдерге сындарлы оқытудың тиімділігі мен қажеттілігін түсіндіре отырып оның әдіс-тәсілдерін үйрету;
  • Мұғалімдерді коучинг-семинар,  Lesson Study, шеберлік сыныптарға  қатыстыру арқылы іс-тәжірибелерін  жетілдіру, шыңдау; 
  • Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру;
  • Оқушы -  мұғалім, оқушы-оқушы  арасындаколлаборативті орта  қалыптастыру, байланыс орнату.
  • Мұғалімдер сабақты жүргізуде жаңа  әдіс-тәсілдерін  енгізеді
  • Сабақта психологиялық жағымды орта қалыптастыру арқылы оқушылардың ізденушілік қабілеттерін арттыру
  •  Мұғалімдердің «Зияткер», «Эрудит» және «Ізденіс» бірлескен шығармашылық топтарының  жұмыс тиімділігі артады, желілік мектептермен оқу мен оқытудағы кәсіби тәжірибе алмасулар жанданады. 


                                                                          

  • Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмы жоспарлары әзірленеді  және іске асады.  
  • «Зерде»,«Ізденіс»,«Эрудит»  шығармашылық  топтарындағы   мұғалімдер  бірлесіп   жұмыс  жасайды.
  • Оқушылардың сабақта белсенділігі артады,  өз бетінше ізденушілік қабілеті, шығармашылық белсенділігі жоғарылайды ды жақсартудағы түйінді мәселелер шешіледі, кәсіби даму қалыптасады

Көрсеткіш :

2019-2020:  оқушылардың білім сапасы  58 %-дан кем емес.

2020-2021: оқушылардың білім сапасы 62%-дан кем емес.

2021-2022: оқушылардың білім сапасы  63%-дан кем емес.  


2019-2020:  Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study» арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларындамыту -50% 

2020-2021: Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study»арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларындамыту- 60 %

 2021-2022: Іс- әрекетті зерттеу мен «Lesson Study»арқылы мұғалімнің зерттеу дағдыларын дамыту- 65% 

2019-2020: Тиімді тьюторлық -40% 

2020-2021: Тиімді тьюторлық 50 % 

2021-2022: Тиімді тьюторлық 60%


2019-2020: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-65%;

 2020-2021: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-67%;

2021-2022: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-68%;


2019-2020: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -70%; 

2020-2021: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -85%; 

2021-2022: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -100%; 


2019-2020: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру -60%; 

2020-2021: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру -70%; 

2021-2022: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру-80%;

       



2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Қазақстан республикасы үкіметінің 2019 жылғы 27 желтоқсандағы № 988 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасында білім беру мен ғылымды дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасына сәйкес тұлғаны жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тәрбиелеу мен оқытудың қамтамасыз етуі. 

Нормативтік құқықтық база

Жаңа оқу жылында:

  1. Білім алушылардың білімін толықтыру
  2. Оқу жүктемесі төмендетілген ҮОЖ жүзеге асыру
  3. Қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасымен қамтамасыз ету. 
  4. Цифрлық инфрақұрылыммен және ресурстармен жабдықтау 


Kүнделік» электронды мектеп журналдары жүйесі туралы 

Қазіргі уақытта «Kүнделік» электронды мектеп журналдары жүйесін Қазақстанның 5400-ден астам мектебі қолданады. Жоба 14 облыс, сондай-ақ Астана, Алматы Шымкент қалалары аумағында жұмыс істейді. 

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі Министрлік) Қазақстан Республикасының «Мемлекеттік-жеке серіктестік туралы» Заңына сәйкес, «Күнделік» (Kundelik) ЖШС компаниясы атынан жеке серіктеспен «Қазақстан Республикасындағы «Күнделік» автоматтандырылған ақпараттықжүйесін құру, енгізу және қызмет етуінқамтамасыз ету» республикалық жобасы бойынша мемлекеттік-жеке серіктестік туралы шарт жасасты. 

Kundelik.kz – білім саласындағы электронды құжат айналымының мүмкіндіктерін білім беру жүйесінің барлық қатысушылары арасындағы әлеуметтік желілік өзара қарым-қатынастың құралыменбіріктіретін интернет-портал. Kundelik.kzавтоматтандырылған жүйесі LearningManagementSystems деп аталатын үздік халықаралық тәжірибелер мен стандарттарға негізделеді.











Өткізілетін 

іс-шара

Негізгі мақсаты мен идеясы

Табыс критерийлері

Мерзімі 

Ресурстар

Мониторинг

Жауапты 

ескерту 

                                                                                                                         

«Әдістемелік активпен» жоспарлау кезеңі


1

Ұжымдық тамыз кеңесі

Мұғалімнің кәсіби құзыреттігін анықтау, табу және деңгей бойынша іріктеу.

Мектеп  мұғалімдері өздерін кәсіби  құзыреттілік талаптарына сәйкес бағалауға мүмкіндік алады, сын тұрғысынан  ойлап, өзін өзі реттеуге үйренеді

тамыз

 «Басшыға арналған нұсқаулық» 

2021 – 2022  оқу жылының әдістемелік нұсқаулығы.


Мектеп директоры


2

Шығармашылық тобы 

Шығармашылық топтың жұмысын ұйымдастыру шығармашылық топ құрамын белгілеу 


Тамыз 

Басшыға арналған нүсқаулық 

Шығармашылық топтың жұмыс жоспары 

Г.К Токтарбекова 

А.С Сагимбаева 



3

«Әдістемелік актив алаңы» 2020-2021 оқу жылында МДЖ атқарылған жұмыстар бойынша SWOT ТАЛДАУ Мектептің даму жоспары жұмыс жоспарын құру және талдау 


Мектептің даму жоспары және атқарылатын жұмыстармен танысады.

МДЖ жоспары құрылады

Тамыз 

Кәсіби құзіреттілік талаптары Мектеп мұғалімдері 

МДЖ жоспары

Мектеп директоры

Токтарбекова Г.К 

«Әдістемелік актив» мүшелері 


4

Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы 

Ата аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихаттау

Ата аналардың ықпалды тобын жинап, өзгеріс идеяларымен таныстыру, насихатталады

Тамыз 

2021-2022 оқу жылының ерекшеліктері әдістемелік нұсқаулық нормативтік база 

Хаттама 

Оразова Н.Е Далибаев К.К  сынып жетекшілер 



Педагогтармен жұмыс


1

«ҚМЖ құрудың тиімділігі мен артықшылығы» вебинар Табысты сабақ жоспары.

Орта,қысқа мерзімді сабақ жоспарын жасауға үйрету. Мұғалім біліктілігін дамыту.

Мұғалімдер тізбектелген сабақтардың орта,қ мерзімді жоспарын құруды үйренеді

қыркүйек

ҚРБҒМ №130 бұйрығы 7 қосымша сұлбасы оқу бағдарламалары ҰМЖ,ОМЖ

Тойчибекова К.Н /педагог-зерттеуші/ 

Тәлімгерлер тәлім алушылар шығармашылық топ мүшелері 


1.

Шығармашылық

топтардың өткен оқу жылы бойынша жасаған сараптамалық есебін тыңдау,қорытынды шығару, жаңа оқу жылына мақсат-міндеттерін айқындау. 

Шығармашылық топтар жұмысының нәтижелілігіне баға беру, өткен оқу жылындағы олқылықтарды түзеу мақсатында қорытындыға келу. 

Шығармашылық топ жұмысына кері байланыс айтылады, соның нәтижесінде жұмыс жанданады, олқылықтар түзетіледі, жұмыс белгілі бір нәтижеге бағытталады.

тамыз

Мәтіндік есеп, 

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, АКТ.


Сагимбаева А.С 

Деңгейлі курс  бітіруші

мұғалімдері


2

Мектеп ұжымына жаңа МДЖ-ны таныстыру.

Ұжымды МДЖ мазмұнымен таныстыру

МДЖ жоспарының мазмұнымен танысып, пікірлерін білдіреді.

тамыз

Слайд, бейне-жазба

Кері  байланыс

Шығармашылық топ жетекшісі  

Сагимбаева А.С.


3.

Мектептегі кедергілер мен қиындықтар   туралы ақпарат жинау

Мектептің келелі мәселесін,кедергілер мен қиындықтарды анықтау.

Мектепті дамыту  бағыты, тақырыбы, келелі мәселесі айқындалады.

Оқу жылының басында

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

сауалнама.

Сауалнама, әңгімелесу, мониторингілеу.

І (ілгері) деңгей бітіруші

мұғалімдері



4

Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша кіріс, аралық, шығыс бақылаулар жұмысы (2-11 сыныптар)

Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтарын анықтау пәндер бойынша білім деңгейіне мониторинг жүргізу

Оқушылардың пәндік білімдерін көтеру

Тоқсан сайын

Оқу бағдарламалары.

Мониторинг, диагностика

ДОІЖО 

Оразова Н.Е

Далибаев К.К 

Пән мұғалімдері


5

Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстардың қорытынды мониторингілеу 

Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстардың қорытындысын мониторингілеу

Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша атқарылған жұмыстар

Тоқсан сайын 

Оқу бағдарламалары.

Мониторинг, диагностика

ДОІЖО 

Оразова Н.Е

Далибаев К.К 

Пән мұғалімдері


5

Білім сапасы төмен сыныптардағы кедергілер

7 Ә сыныбын қамту негізінде 

Мониторинг қорытындысы бойынша білім сапасы төмен сыныптарды бақылауға алу

Білім алудағы кедергілерді жою

Тоқсан сайын


Сыныпты бақылау

Шығармашылық топ жетекшілері, Әдістемелік актив құрамы 


6

Сыныпты бақылау тәжірибесін жүргізу

Мектеп пен ата-ана арасындағы ынтымақтастықты нығайту

Ата-аналардың сапалы оқытуына жауапкершілігін арттыру- 70%

Жылына 2 рет

Сабаққа ену парағы, сабақты талдау, кері байланыс,


Директордың орынбасарлары


7

Оқушылар пәндік бейімділігіне қарай зерделеніп, анықтау

5-11 сыныптан ең кем дегенде 80 пайыз оқушылардан (кіріс) жеке пәндер бойнша сынақ алынады

Жеке пәндік білімдері зерттеліп талданады, әр сыныптан 30 пайыз оқушы білім сынағынан өтеді

Қыркүйек

Қажетті ресурстар

Сыныпты бақылау қорытынды анықтамасы

Директордың ҒӘІ жөніндегі орынбасары Психолог Пән мұғалімдер


8

«Тәжірибедегі рефлексия» оқу курсын ұйымдастыру

Тиімді оқыту мен оқу тәжірибесін қолдану

Мұғалім кәсіби тұрғыдан  өседі

Жоспарға сәйкес

Қажетті ресурстар

Мұғалімге арналған нұсқаулық 

Жылдық рефлексиялық есеп, сертификат

І дейгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Н.Ж 


9

«Бағалауға арналған тапсырмалар әзірлеу. Сараптау» туралы коучинг

Жаңартылған білім беру мазмұнындағы құндылықтарды түсіндіру, БЖБ,ТЖБ жұмыстарын құрастыруды үйрету 

Жаңартылған білім беру мазмұнының мақсат-міндетін, құндылығын түсінеді.Пән бойынша БЖБ,ТЖБ  жұмыстарын өздері құрастырып үйренеді

қыркүйек

АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар, слайд-презентация

Кері байланыс, сауалнама.

І дейгейлі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Н.Ж


10

Тәлімгер мен тәлім алушының жоспарын құру. ҚРБҒМ №162 бұйрығын басшылыққа алу 

Тәлімгер мен тәлім алушының оқу жылына мақсат-міндеттері анықтап, жылдық жұмыс жоспарын бекіту.

Тәлімгер мен тәлім алушының оқу жылына мақсат-міндеттері анықталады, жылдық жұмыс жоспары бекітіледі.

қазан 

МДЖ, Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Кенжебекова С.З 

Тәлімгер мен тәлім алушылар


11

«Мектеп түлектерін ҰБТ- ге дайындаудың тиімді жолдары» ҰБТ дайындық барасына қолдау жүргізу арқылы бақылау 

ҰБТ нәтижесі төмендігінің себебін анықтау,алдын алу шараларын ұйымдастыру  

ҰБТ -ға дайындық жұмыстарында жіберілген кемшіліктер мен олқылықтар анықталып, дайындық жұмыстарының тиімді жолдары ұсынылады 

Жыл бойы 

МДЖ, Мұғалімге арналған нұсқаулық


Оразова Н.Е

Далибаев К.К

Сайрамбекова Н.Б 

Кайнидин А.Б 

 Касымова Р.О

Тугельбаев Т.М


ҰБТ жауапты пән мұғалімдері 

Математика Анес А.А 

Токтарбек Г

Далибаев К.К 

Сагимбаева А.С 

Кегенбекова М.

Сарсенбаева Б.К 

Жакупова М.М

Ордаханова М.А 


Желілік қоғамдастық жұмыстары


12

Желілік қоғамдастық орнату (семинар, кездесулер, әлеуметтік желі арқылы байланыс т.б.)

Өзара сенімге негізделген  қарым-қатынас арқылы аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасу, өзара көмек көрсету. 

Аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасады, өзара көмек көрсету  арқылы өзара сенімге негізделген  қарым-қатынас орнайды.

Жоспар негізінде

Интернет желісі, скайп,портал

форум ,чат және т.б.

Желілік топтар арасындағы

кері байланыс


Деңгейлік курс бітіруші мұғалімдері


13

SWOT талдау жасау.

Серіктес мектептердің басымдықтары анықталады.

Аймақтық мектептердегі әріптестермен тәжірибе алмасады, өзара көмек көрсету  арқылы өзара сенімге негізделген  қарым-қатынас орнайды.

Жоспар негізінде



Жетекші мектеп үйлестірушісі


14

«Сабақты зерттеу – педагогтардың  кәсіби шеберлігін дамыту  жолы» әдістемелік  оқыту  семинары

Сабақты зерттеу тәсілдерін іске асыру дағдыларын дамытуға көмектесу

Сабақты зерттеу тәсілдерін іске асыру дағдыларын дамиды

Жоспар негізінде

қазан

Желілік топтар арасындағы

кері байланыс


Жетекші  мектеп үйлестірушісі, модератары


15


І жартыжылдық жұмысты қорытындылау.


1 жартыжылдық жұмысын қорытындылау,ІІ жартыжылдық жұмысты талқылау.

   1 жартыжылдық жұмысы қорытындыланады, ІІ жартыжылдық жұмыс жоспары талқыланады.

Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы.

Қаңтар 


Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы.


16

Жетекші мектеп пен серіктес мектептер семинарларын өтізуге қолдау көрсету

НИШ мұғалімдерімен кездесу, тәжірибе алмасу.

Семинарлардың сапалы өтуіне қолдау көрсету, семинарды үйымдастырушыларға  оның мазмұны туралы кеңес беру. 

Жетекші мектеп және оған серіктес мектептер жаңартылған білім беру мазмұнын енгізуді қолдау мақсатында әртүрлі тақырыпта семинарлар өткізеді. Тренерлер семинарлардың сапалы өтуіне қолдау көрсетеді. Семинарды үйымдастырушыларға мазмұнын туралы кеңес береді.



Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы.

Жетекші мектеп үйлестірушісі, модераторы.


17

БАҚ-ына  мақалалар жіберу









Сабақты зерттеу әдісін енгізу процесіндегі жетістіктер, өткізу барысы туралы баяндау. 





Сабақты зерттеу әдісін енгізу процесіндегі жетістіктері, өткізу барысы бойынша іс-әрекеттері баяндалады.







Мамыр



Жетекші және серктес мектептер    үйлестірушісі, модераторы, пән мұғалімдер. 





Lesson study сабақтары



13

Lesson study іс әрекеттегі зерттеу жұмысын жоспарлау    және 

І айналымын жүргізу

Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың  сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. 

Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады,

 топ мүшелерінің жұмысы  кәсіби тұрғыдан  дамиды. Оқушылардың  нәтижелі білім алуына ықпал етеді. 

қазан

АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»  

Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. 

І,ІІ,ІІІ  деңгейді бітіруші

мұғалімдер




14

Lesson study іс әрекеттегі зерттеу жұмысын жоспарлау    және 

ІІ айналымын жүргізу

Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың  сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. 

Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады,

 топ мүшелерінің жұмысы  кәсіби тұрғыдан  дамиды. Оқушылардың  нәтижелі білім алуына ықпал етеді. 

Желтоқсан 

АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»  

Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. 

І,ІІ,ІІІ  деңгейді бітіруші

мұғалімдер




15

Тәлімгер  мұғалімдердің апталығы

Тәлімгер мұғалімдердің 

тәлім алушыларға сабақ жүргізудің әдіс-тәсілдерін үйрету мақсатында  ашық сабақтар өткізу.

Тәлімгер  мұғалімдер ашық сабақтар өткізіп іс-тәжірибе алмасады

желтоқсан

АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»  

Кері байланыс, оқушы үні, бақылау парағы. 

І,ІІ,ІІІ  деңгейді бітіруші

мұғалімдер




16

Аналитикалық есеп беру

І жарты жылдық жұмысының қорытындысын шығару

І жарты жылдық жұмысының қорытындысы шығарылады

желтоқсан

Есеп

Кері байланыс,

Деңгейлі курсты бітірген мұғалімдер


18

ЖМЦ(химия, физика) пәндерін жүргізудің ерекшеліктерін

көрсету мақсатында ашық сабақтар өткізу 

ЖМЦ пәндерін ағылшын тілімен кіріктіре отырып,

оқушыларға  пән негізін тереңдете меңгерту

ЖМЦ пәндері ағылшын тілімен кіріктіріледі,

Оқушылар пәндер  негізін терең меңгереді

қаңтар

АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар, слайд-презентация

Кері байланыс, сауалнама.

Химия, физика, ағылшын тілі пән мұғалімдері


19

Коучинг сессиясы (ата-аналармен). «Менің баламның сабаққа қызығушылығы  неге төмен» 

ЖБББ мазмұны бойынша ата-аналарға ақпарат беру негінде мектеп-ата-ана-мұғалім үштігі жұмысын жандандыру.

Ата-аналардың мектеппен байланысы нығаяды,ЖБББ мазмұны бойынша дұрыс көзқарасы қалыптасады.


ақпан

АКТ, нұсқаулық, үлестірме материалдар,

постер,

стикерлер .

Ата-ана үні, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілерінің рефлексиясы, сауалнама.

4,9,10-сынып ата-аналары,сынып жетекшілері,  пән мұғалімдері, 

мектеп психологтары.


20

Lesson  study    іс әрекеттегі зерттеу жұмысының 

ІІІ  айналымын жүргізу.

Мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіру, топ мүшелерінің кәсіби дамуына ықпал ету. Оқушылардың  сабақтағы іс-әрекетін зерттеу арқылы, оларға білім алуға көмектесу. 

Мұғалімнің тәжірибесі саласындағы білімі артады,

 топ мүшелерінің жұмысы  кәсіби тұрғыдан  дамиды. Оқушылардың  нәтижелі білім алуына ықпал етеді. 

ақпан 

АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»  

Кері  байланыс, оқушы  үні, бақылау  парағы. 

І,ІІ,ІІІ  деңгейді бітіруші

мұғалімдер



21

Жоба қорғау  (оқушылармен)

«Мен мектепте алған білімімді өмірде қалай қолдана аламын?

(8-11 сыныптар аралығында)

Оқушылардың теориялық білімі мен практикалық білімін ұштастыра алу жолдарын іздестіру. Сындарлы оқыту теориясының құндылығы мен мән-маңызын түсіндіру. 

Оқушылар теориялық білім мен практикалық білімді ұштастыру жолдарын іздейді; Сындарлы оқыту теориясының құндылығы мен маңызын түсінеді. 

наурыз

Презент.,

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар, постер,қиынды қағаздар, суреттер.

Оқушылар мен мұғалімдердің  кері байланысы,

рефлексиясы

Пән мұғалімдері 


22

«Бағалаудың түрлері(қалыптастырушы, жиынтық), саралау тапсырмаларын құру» тақырыбында апталық өткізу

Бағалау мен саралауды сабақтарында қолданудың тиімді жолдарын ұсыну

Бағалау мен саралауды сабақтарында қолданудың тиімді жолдарымен танысады, өз тәжірибелеріне қосады

наурыз 

Презент.,

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар, постер,қиынды қағаздар, суреттер

Оқушылар мен мұғалімдердің  кері байланысы,

рефлексиясы

Шығармашылық топ мүшелері 


23.

«Әдістемелік актив» Тәлімгер мұғалімдердің апталығы 

«Әдістемелік актив» Іс тәжірибесі таратылған  тәлімгер мұғалімдердің  тәжірибесі негізінде  ашық сабақтар өткізу, іс тәжірибе  алмасу.

Өзара іс тәжірибе алмасады

сәуір

АКТ, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық,

А.Әлімов «Интербелсенді әдістерді мектепте қолдану»  

Кері  байланыс, оқушы  үні, бақылау  парағы. 

Тілім алушы мұғалімдер


24

Жылдық жұмыс қорытындысының  таныстырылымы

МДЖ  іс-шараларының жоспарға сәйкес орындалуын бағалау

Мектеп ұжымы МДЖ  іс-шараларының орындалуымен танысады

мамыр

АКТ, презентация

Салыстырмалы мониторинг

I (ілгері) деңгейді бітірген мұғалімдер


25

Келесі оқу жылына мектептің даму жоспарын дайындау.

Жіберілген кемшіліктер мен уақытында орындалмаған жұмыстарды есепке ала отырып, келесі оқу жылына даму жоспарын жасау.

Келесі оқу жылына олқылықтар мен кемшіліктері ескерілген, жақсартылған даму жоспарын жасайды.

мамыр

Аналитикалық есептер, рефлексивті күнделік, іс-әрекеттегі зерттеу жұмыстарының жазбалары,

Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, үлестірмелі материалдар.

Мониторинг

I (ілгері) деңгейді бітірген мұғалімдер