Оқу әдістемелік жұмыстар бойынша ІІ тоқсан І жарты жылдық есебі » Нуркент ауылындағы Пенжім орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Пенжім орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72831) 48-2-31
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Оқу әдістемелік жұмыстар бойынша ІІ тоқсан І жарты жылдық есебі
27
январь
2023

Оқу әдістемелік жұмыстар бойынша ІІ тоқсан І жарты жылдық есебі

«Пенжім орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
2022 – 2023 оқу жылының оқу-әдістеме саласы бойынша
ІІ тоқсанда атқарылған жұмыстардың қорытынды

есебі
«Пенжім орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2022-2023 оқу жылындағы І тоқсандағы оқу әдістемелік жұмыстар бойынша Swot талдауындағы басымдықтарды негізге ала отырып ағымдағы оқу жылының мақсат міндеттері мен жұмыс жоспары әзірленді. Мектептің оқу-әдістемелік жұмыс жоспарының негізгі мақсаты Нәтижеге бағдарланған білім беруде инновациялық технологияларды меңгере отырып педагогтердің білімін үздіксіз дамыту, кәсіби шеберлігін арттыру.


«2022-2023 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, 2022-2023 оқу жылына арналған мектепішілік әдістемелік жұмыс жоспарына сәйкес мектеп жасындағы балаларды оқумен толық қамтамасыз етуде, оқушылардың бос уақыттарын есепке алып, пәндік және басқа да үйірме, секцияларға тартуда, сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу-тәрбие жұмыстарын үздіксіз жүргізіп, оқушыларды мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының барлық түрлерімен қамтуда нысаналы жұмыстар атқарды.
Әдістемелік жұмыстар бойынша жоспарда көрсетілген іс шараларға тоқталатын болсақ

Оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша
І. Әдістемелік пән бірлестік жоспарларының SMART мақсатқа сай құрылып, сапалы орындалуы әр тоқсан сайын орындалуы туралы ақпарат беру, түзетулер енгізу бағытында «Қоғам», «Балдырған», «Полиглот», «Зияткер», «Зерде», «Өнер және спорт» әдістемелік пәндер бірлестіктері бойынша тамыз айында өткен оқу жылының swot талдауларын негізге ала отырып ағымдағы оқу жылына жұмыс жоспарлары құрылып бекітілді. Жұмыс жоспарларының орындалуы бойынша әр әдістемелік пән бірлестік бойынша тоқсандық рейтинг негізінде анықталып отырды.
ІІ. Білім сапасын мониторингілеу /сараптамалар, олқылықтардың орнын толықтыруда оқушылармен жеке жұмыс, әр тоқсан сайын оқушының алған білімінің кем тұстары, жетістіктері анықталады. Мұғалімнің сабақ беретін сыныптарының білім сапа көрсеткіші қаралады, түзетулер енгізіледі
Ағымдағы оқу жылында өткен оқу жылының талдауы негізінде білім алушылардың біліміндегі олқылықтарының орнын толықтыру мақсатында Әдістемелік нұсқау хат. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы «31» тамыздағы №444 бұйрығына қосымшаны негізге ала отырып, ағымдағы оқу жылында білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру үшін негізгі критерийлерді негізге ала отырып жүргізу керектігі мектеп ұжымына таныстырылып ПК талқыланып,олқылықтар бойынша жұмыс жоспарлары әзірленіп бекітілді.
ІІІ. Педкадрмен жұмыс (курстан өтуі, өзіндік білім көтеруі, портфолио жиналымы, өзіндік сараптама жасау, біліктілік санатын арттыру).Ағымдағы оқу жылында аталған бағыт бойынша Педагогтардың өз білімін жетілдіру бағытында қазан айында ПШО Аналитикалық құзіреттілік курсын ДОІЖО Далибаев К.К курстан өтіп,Мектеп командасын ұйымдастыру курсынан Оразова Н.Е, Мукашева Р.М, Далибаев К.К сертифиатталды.Жалпы оқу жылы боынша өз білімін жетілдіру бағытында 4 педагог курс аяқтады. Педагог қызметкерлерді аттестаттау бойынша ағымдағы оқу жылында 13 педагог аттестаттауға өтініш білдірді.
ІV. Шығармашылық топ жұмыс (Оқу-әдістемелік кешен жасау, технологияларды пайдалану, БАҚ-мен байланыс); оқу әдістемлік кешен әзірлеу бойынша оқу жылында бастауыш сынып мұғалімі Кашаганова Н.Д. «Ахмет Байтұрсынұлы-қазақ даласының дара ұлы»атты педагогикалық оқу жинағына мақаласы республика көлемінде басылымға шықты. ДОІЖО Далибаев К.К 15 желтоқсан күні НЗМ ПШО ұйымдастыруымен облыстық ЖМ тәжірибе алаңында «Жетекші мектеп пен серіктес мектептердегі командалық жұмысты үйлестіруде Қаламсап жобасын іске асыру арқылы мектеп брендін қалыптастыру" тақырыбында облыс көлемінде іс тәжірибесі таратылды.
V. Ғылыми әдістемелік жұмыс (әдістемелік пән бірлестік орталықтарының ішінде, әдістемелік актив ішінде, аудандық, облыстық деңгейде) Ағымдағы оқу жылында 6 әдістемелік пән бірлестігі, «Әдістемелік актив» тобы «Болашақ» жас мамандар бірлестігі, «Ізденіс» желілік қауымдастығы аясында жұмыс жоспарлары бойынша атқарылды. «Ізденіс» желелік қоғамдастығы аясында аймақтық іс тәжірибе таратылды.
29 қараша күні ЖМ СМ бірлескен жұмыс жоспарына сәйкес "Білім алушылардың оқуын жақсартуда қалыптастырушы бағалауды қалай тиімді қолдануға болады?" тақырыбында мектебімізде аймақтық ашық есік күні өтілді. Ашық есік күнінде Шығармашылық топтар бойынша 2 семинар математика пәнінің мұғалімі Тугамбаева А.Б, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Бейсебек Н.Ж «Оқу үшін бағалау кезінде қолданылатын оқуды бағалау өлшемдері қадағалау, интерпретация және критерийлер қолдану», Педагог қызткерлерді курстан кейінгі қолдау бойынша тәжірибе алмасу «Сабақты зерттеу (LessonStudy): бірлескен оқу тәжірибиесі» тақырыптарында семинар өтті, Химия пәнінің мұғалімі Токтарбек Г, Бастауыш сынып мұғалімдері Жиенбаева А.Д, Оспанбаева А.С, Тарих пәнінің мұғалімі Кастеева Н.Б, ашық сабақтар өткізіп тәжірибелерімен бөлісті.

«Әдістемелік пән бірлестіктері аясында олқылықтардың орнын толықтыру, күзгі, қысқы каникул мерзімінде қосымша сабақтарды ұйымдастыру, тиімді оқыту жолдарын таңдау бойынша кезекті, кезектен тыс әдістемелік кеңестер өткізіліп,ұсынымдар арқылы педагогтермен, білім алушылармен жұмыстар жүргізілді. Атап айтсақ Бастауыш, Бастауыш-1, Полиглот,Полиглот-1 Қоғам, Зерде, Зияткер шығармашылық топтары Оқу және оқыту үдерісінде оқу үшін бағалау әдістерін түрлендіре қолдану, тиімділігін анықтау мақсатында зерттеу сабақтары 1 циклі өткізілді. «Әдістемелік актив» бірлестігімен 4 семинар,2 коучинг,2 шебер сынып өтілді. «Болашақ» жас мамандар бірлестігі аясында жас мамандарға әдістемелік көмек көрсетілді.
VІ. Дарынды, қабілетті баламен жұмыс (интеллектуалды сайыстар, ғылыми жұмыстар, олимпиадалар, байқаулар т.б)
Ағымдағы жылдың қабілетті оқушылармен жұмыс жоспарына сәйкес мектеп бойынша 2-4 сыныптар аралығында 12, 5-11 сыныптар аралығында 9 оқушы қабілетті оқушылар тізіміне мектеп психологтарының пән мұғалімдерімен, сынып жетекшілерімен байланыс нәтижесінде анықталды. Қабілетті оқушылармен жекелеген жұмыс жоспарлары аясында білім алушылар нәтижелер көрсетті атап айтсақ. «Жетісу дарыны» орталығының нұсқауымен 9-11 сыныптар арасында негізгі мектепішілік пәндер бойынша олимпиадаға 42 оқушы қатысып, І, ІІ, ІІІ орын иегерлері марапатталып, аудандық кезеңге 22 оқушы жолдама алды.5-6 сынып оқушылары арасында мектепішілік пәндер олимпиадасына мектебімізден 48 оқушы қатысып аудандық кезеңге 12 оқушы қатысты нәтижесі бойынша 2 оқушы математика пәнінен,қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен-1 оқушы, жаратылыстану пәнінен-1 оқушы, Қазақстан тарихы пәнінен-1 оқушы жүлделі орындарға ие болды. Аудандық Зерде ғылыми жобалар конкурсынан 6оқушы қатысып 3 оқушы нәтижедлі орындарға ие болды. Қашықтық интернет олимпиадаларға қатысу көрсеткіші бойынша Пони-105, Үркер-39 оқушы «Оқуға құштар ұлт жобасы» - 1, Алтын сақа олимпиадасы- 1 оқушы нәтижелі орындарға ие болды.
VІІ. Оқыту технологиясын жетілдіру (АКТ-ны тиімді пайдалану, электронды оқулықтар жасау, оны пайдалану т.б жаңаша жобаларға кіру) Оқыту технологиясын жетілдіру бойынша педагогтармен бірлескен жұмыс нәтижесінде «Piza,Timss» тапсырмаларынан электронды тренажерлар әзірленіп білім алушыларға қолданылды. Бастауыш сынып білім алушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру бағытында «Зерек» жобасы аясында 3-4 сынып оқушыларына арналған тренажерлар әзірленіп тәжірибе жүзінде қолданылуда. Жоба жетекшісі Рашева Г.М.Системхан Г.

Рейтингі бойынша «Оқу-әдістеме саласы бойынша әдістемелік пән бірлестіктерінің рейтингі төмендегідей.

Әдістемелік пән бірлестіктері Әдістемелік бірлестік жұмыс жоспарының орындалысы Әдістемелік бірлестік отырысы Білім сапасын мониторингілеу Педкадрмен жұмыс Шығармашылық жұмыс Дарында баламен жұмыс Ғылыми әдістемелік жұмыс Олқылықтармен жұмыс,сынақ жұмыстары Оқыту технологиясы Рейтингжылдық балл Орын
Полиглот 9 9 10 10 10 70 20 30 30 198 І
Қоғам 9 9 10 10 7 80 20 30 30 195 ІІ
Балдырған 9 9 10 7 8 50 10 30 8 175 ІІІ
Зияткер 9 9 10 10 7 40 10 10 30 155
Зерде 9 9 10 10 9 20 20 10 10 130
Өнер және спорт 9 9 10 10 7 40 10 10 20 125





Педагог зерттеуші, педагог-сарапшы санаттағы педагогтердің рейтингі

Р/С Аты – жөні Санаты Білім сапасының мониторингі
/2021-2022/
оқу жылы /2022-2023/ оқу жылы І тоқсан салыстырмалы көрсеткіші Курстан өтуі, өзіндік білім көтеруі, портфолио жиналымы, өзіндік сараптама жасау, біліктілік санатын арттыру Оқу-әдістемелік кешен жасау, технологияларды пайдалану, БАҚ-мен байланыс Ғылыми әдістемелік жұмыс (әдістемелік пән бірлестік орталықтарының ішінде, әдістемелік актив ішінде, аудандық, облыстық, республикалық деңгейде тәжірибе таратылуы. Педагогтің өзіндік жетістіктері Қабілетті баламен жұмыс (интеллектуалды сайыстар, ғылыми жұмыстар, олимпиадалар, байқаулар т.б) АКТ-ны тиімді пайдалану, электронды оқулықтар жасау, оны пайдалану т.б жаңаша жобаларға қатысу Жалпы балл YouTube желісіндегі арнасы
1. 1 Бейсебек Н.Ж. Педагог-зерттеуші 82%-67,3
-14,7 2 курс «Жамбылды оқыту курсы» 2022 Облыстық үздік авторлық бағдарлама-2022
Вебинар-1
Тәжірибедегі рефлексия курсы-3 Аудандық КҒА-1
Әбіш оқуы-1
Облыстық Әбіш оқуы алғыс хат
- 21 https://www.youtube.com/channel/UCX0IArfjLWBiEk9LA28ErbA
2. 3 Тойчибекова К.Н. Педагог-зерттеуші 66,67
1 курс «Математика бақылаулары» 2019 ж аудан
Республикалық «Тәуелсіз Қазақстан жетістіктер» энциклопедиясына мақала жарияланды 2022 жыл Семинар-1 ПОНИ-21
Ресупубликалық көркемсөз байқауы бас жүлде - 27
3. 4 Кашаганова Н.Ж. Педагог-зерттеуші 78 %-82,5
+4,5 1 курс «Көркемсөз» бастауыш сыныптарға арналған аудан-2019ж Іс тәжірибе тарату бойынша Республикалық ғылыми әдістемелік Тағылым журналына 2022 ж«Үздік сабақ жоспары» номинациясы Пони-13 оқушы
- 5 https://www.youtube.com/channel/UCQSZiIH41wZyxw5T-JXG-TQ
4. Джекебаев М.Д. Педагог-зерттеуші 72,3 %-76,6
+4,3
1 курс «3 D бағдарламаларын пайдалану» 2019 жыл 1 семинар
мектепішілік Аудандық жаратылстану математикалық пән олимпиадасы 2 орын Жумахан А - 3 youtube.com/channel/UC1ksS_dgIIWHTJAI2MJqp2Q
5. 8 Сарсенбаева Б.К Педагог-зерттеуші 64%-62,9
-2 % 1 курс «Физика және табиғат» 2019 жыл - - 4
6. 9 Байжигитов М.Р. І санат 78,7 %
1 курс - - 4
7. 10 Мустафаева С.Т. Педагог-сарапшы 62,5 %-65,7%
-3,2% 1 курс «Қайталау білім анасы» қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен 2019 жыл 1 семинар мектепішілік Аудандық оқулар бойынша- 4 оқушы нәтижелігі - 20
11 Турлыбаева Ж.Т. Педагог-сарапшы 66-78,2%
+12,2 % 1 курс «Алғашқы геометриялық ұғымдар» 2018 жыл - 11
12 Мукашева Р.М. Педагог-сарапшы 74,2 1 курс - 1 семинар мектепішілік - 16
13 Тоқтарбек Г. Педагог-сарапшы 76,3 %-62,6
-13,7 %
1 курс Білім беру мазмұнының жаңарту аясында нәтижеге бағытталған жоспарлау.Әдістемелік жинақ Өрлеу ҰБАО АҚФ 2018 ж 1 семинар мектепішілік - 5 https://www.youtube.com/channel/UCFPTMHH9LxKbzdxJ_hTbbOw
8. 14 Оразова Н.Е. Педагог-сарапшы 61,3%-60
-1,3% 1 курс Математика ғылымдар патшасы 2019 жыл 1 семинар мектепішілік - 4
9. 15 Молдабаев Қ.А. Педагог-сарапшы - 1 курс «Қазақ халқының дәстүрлі халықтық қолданбалы қолөнері» 2018 жыл 1 семинар мектепішілік - 3
10. 16 Жиенбаева А.Д. Педагог-сарапшы 85%-90,4
+5,4 1 курс «Математика әлемі» 2019 жыл - 1
17 Касымова Р.О. Педагог-сарапшы 68,5 %-62,4
-4,1 1 курс - Семинар-1 мектепішілік Аудандық КҒА -1 орын Аудандық пән олимпиада-1
К,Бітібаева – 1
Облыстық-1
Республикалық сертификат
Мұхамедәлі А - 21
11. 18 Матенова Б.Б. Педагог-сарапшы - 1 курс - - 2
12. 19 Улдаханова Г.З Педагог-сарапшы 70%
1 курс Кіріктірілген білім бағдарламасы: нәтижеге бағытталған оқу жүйесі 20219 жыл Семинар мектепішілік-1 Пони -12 - 2
20 Шаригатова Ж.М Педагог-сарапшы 70,5 %-65,3
-5,2 % 1 курс «Ағылшын тілі» 2019 жыл Семинар мектепішілік -3 - - 2
13. 22 Далибаев К.К Педагог-сарапшы 83 %-81,5
-1,5% 1 курс
«Менеджмент және басқару» жаңа иновациялық технологиялар орталығы-80 сағат - Семинар мектепішілік-1
Аудандық пед оқу-1
Облыстық пед оқу-1 Аудандық пәндер олимпиадасы-1
- 5
14. 23 Мукашов М.С. ІІ санат - 1 курс - - Алматы облысы ҚРҰҚКШҚ-1 3
15. 24 Жакупова М. ІІ санат 70%-65,6
-4,4% 2 курс
НЗМ Edu Steam Терең ой курсы 2021 - Семинар аудандық-1
Аудандық пәндер олимпиадасы-1
Айқанат республикалық олимпиада облыстық-3 - 6
16. 25 Шарипбаева А ІІ санат - 1 курс - - Дзюдо күресінен -9оқушы 10

Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы санаттағы педагогтердің рейтингі бойынша педагог зерттеуші санаттағы педагогтер Сарсенбаева Б.К, Бейсебек Н.Ж, Джекебаева М.Д, Кашаганова Н.Ж, облыстық, республикалық педагогтің пәндік, әдістемлік байқауларға, экектронды оқулықтар әзірлеу, білім алушылармен жобалық жұмыстарды қатысу.
Педагог сарапшы санаттағы педагогтерді талдау нәтижесі бойынша Турлыбаева Ж.Т. Матенова Б.Б, Мукашева Р.М. Тоқтарбек Г. Молдабаев Қ.А. Жиенбаева А.Д. Улдаханова Г.З, Шаригатова Ж.М, Қабілетті баламен жұмыс (интеллектуалды сайыстар, ғылыми жұмыстар, олимпиадалар, байқауларға қатысу көрсеткішін арттыру. /облыстық,республикалық нәтиже көрсету/
І, ІІ санатты педагогтерді талдау нәтижесі бойынша Шарипбаева А, Мукашов М.С, Байжигитов М.Р.педагогтің пәндік, әдістемелік жетістіктерін айқындайтын аудандық облыстық байқауларға қатысу көрсеткішін арттыру.
Педагог зерттеушы, І санаттағы, педагог сарапшы, ІІ санаттағы педагогтерді алдағы оқу жылында «Әдістемелік актив» құрамына тарта отырып, Жетекші мектеп пен серіктес мектептер аясында мектепішілік әдістемелік іс тәжірибелерін ұсыну арқылы, аудандық, облыстық пәндік әдістемелік, Мектептің даму бағдарламасының мақсатына сәйкес шығармашылық топтардың жұмысының қарқынын арттыру.
Білім сапа көрсеткіштері бойынша сапа көрсеткіші жоғары көрсетіп отырған педагогтер Бейсебек Н.Ж-82%, Жиенбаева А.Д-85%, аталған педагогтердің іс-тәжірибелерін тарату.
Педагог зерттеуші санаттағы СДжекебаев М.Д, Сарсенбаева Б.К, Бейсебек Н.Ж, Кашаганова Н.Д, Тойчибекова К.Н облыстық, республикалық пән олимпиадаларына қабілетті оқушыларды дайындау нәтиже көрсекішін арттыру.

2021-2022 оқу жылының І тоқсан мен ІІ тоқсан 2-4,5-9,10-11 сыныптары бойынша білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші

№ Сыныптар Сыныптар 2022-2023 оқу жылының
І тоқсан бойынша білім сапасы 2022-2023 ІІ тоқсан Ауытқу Сынып жетекшісі
1 1А 2А 63,6 63,3 + Мукашева Р.М
2 1Ә 2Ә 66,7 59,1 -7,6 Оспанбаева А.С
4 1Б 2Б 65,2 63,6 -1,6 Тойчибекова К.Н
4 1 В
5 2А 3А 70,8 66,7 -4,1 Слямова Э.О
7 2Ә 3Ә 70,8 70,8 + Кашаганова Н.Д
8 2Б 3Б 68,2 72,7 +4,5 Жиенбаева А.Д
9 2 В 3 В 66,7 60 -6,7 Нурсейтова М.Н
9 3А 4А 65,2 63,6 -1,2 Турлыбаева Ж.Т
10 3Ә 4Ә 69,6 69,6 + Рашева Г.М
11 3Б 4Б 66,7 66,7 + Системхан Г
12 4А 5А 63,2 68,4 +5,2 Касымова Р.О
13 4Ә 5Ә 66,7 66,7 + Мустафаева С.Т
14 4Б 5Б 40 42,9 +2,9 Муминова Г.С
15 5А 6А 64,7 62,5 -2,2 Тугамбаева А.Б
16 5Ә 6Ә 52,6 52,6 + Бахарова Р.М
17 5Б 6Б 50 59,1 +9,1 Токтарбек Г
19 6А 7А 50 52,4 +2,4 Кегенбекова М.Д
20 6Ә 7Ә 72,7 68,2 -4,5 Джазылбекова Г.С
21 6Б 7 Б 70 68,2 -1,8 Ануарова Г.Т
23 6 В 7 В 50 50 + Хамраева Г.М
24 7А 8А 47,6 47,6 + Шаригатова Ж.М
25 7Ә 8Ә 50 50 + Кастеева Н.Б
26 8А 9А 60 60 + Жакупова М.М
27 8Ә 9Ә 57,9 52,6 -5,3 Ордаханова М.А
28 9А 10А 46,7 50 -3,3 Ратаева Р.С
29 9Ә 10 Ә 60 60 - Анес А.А
30 10А 11А 40 54,5 +14,5 Сарсенбаева Б.К
28 10Ә
29 11 А
30 11 Ә

Мектеп бойынша 2022-2023 оқу жылының ІІ тоқсаның басында 1-11 сыныптар аралығында 643 оқушымен, МДТ 42 баламен бастаса, тоқсан соңында 637 оқушымен МДТ 44 баламен аяқтап отыр. Жалпы мектеп бойынша 1-11 сынып аралығында оқушы қозғалысы төмендегідей болды:


№ Сыныптар І тоқсан
келген кеткен
1 1-4 сыныптар 5 5
2 5-9 сыныптар 5 11
3 10-11 сыныптар 0 0
БАРЛЫҒЫ 10 16








Жоғарыдағы оқушылар қозғалысы кестесіне сәйкес кеткен оқушылар саны көп болып отырғанын көруге болады.
Мектептің білім беру міндетін анықтап, Стандарттық білім беру арқылы құзыретті жеке тұлға тәрбиелей отырып, оқушы, ата-ана, ұстаз қауымымен тығыз байланыста жұмыс жүргізу нәтижесінде 2022– 2023 оқу жылының ІІ тоқсан қорытындысы бойынша 60,4 % білім сапасына қол жеткізіп отырмыз. Өткен жылдың қорытындысымен салыстырғанда -1,3% білім сапасына төмендегені анықталып отыр.



№ Пәндер 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 2021-2022 жылдық білім сапа 2022-2023 І тоқсан бойынша пәндік білім сапасы 2022-2023 оқу жылы ІІ тоқсан пәндік білім сапасы Ауытқу
1 Қазақ тілі 69,7 80 73,1 64,9 68,4 65,1 57,4 61,5 70 72,3 68,8 71,2 -2,4
2 Қазақ әдебиеті 69,7 81,1 80,6 70,2 68,4 66,3 57,4 64,1 56 70 73,4 70,2 71,1 +1,1
3 Орыс тілі/Орыс тілі мен әдебиеті 69,7 74,4 76,1 73,7 80,7 73,3 59,6 71,8 76 60 73,4 72,8 73,8 +1
4 Шет тілі/ағылшын тілі / 72,7 76,7 71,6 66,7 66,7 69,8 57,4 69,2 68 50 74,3 69,3 69,4 +0,1
5 Қазақстан тарихы 68,4 71,4 76,7 67,4 66,7 96 70 76,5 73 71,7 -1,3
6 Дүниежүзі тарихы 100 76 100 80 -20
7 Математика/алгебра 68,2 81,1 76,1 63,2 63,2 68,6 51,1 59 64 40 69,1 67,5 65,5 -2
8 Геометрия 67,4 52,2 59 60 40 61,8 60,2 66,6 +6,6
9 Физика 65,1 52,2 71,8 53,3 60 65,2 62,2 64,6 +2,4
10 Химия 65,2 69,2 60 50 72,2 64,5 67,5 +3,5
11 Биология 69,8 65,2 71,8 73,3 70 74,1 69,4 71,4 +2
12 География 81,4 70,2 69,2 80 60 84,3 75,1 77,5 +2,4
13 Жаратылыстану 83,3 85,1 77,2 76,8 81,1 81,1 76,6 -4,5
14 Информатика 53,3 100 78 72 83,3 +11,3
15 Дүниетану 83 -
16 Құқық негіздері 94,4 -

1-4 сыныптарда 2022-2023 оқу жылының І тоқсан қорытындысы мен 2022-2023 оқу жылының ІІ тоқсан қорытындысы бойынша 2 Ә сыныбында -7,6%, 3В сыныбында 6,7%, 6 Ә сыныбында 4,5 %, 9Ә сыныбында 5,3 % білім сапасының төмендегені анықталып отыр. Қалған сыныптарда тұрақты. Сондай-ақ, 5 А, 6 Б, 11 А сыныптары мектептің білім сапасының өсуіне өз үлестерін қосып отыр. Жалпы 1-4 сыныптар аралығындағы білім сапасы +1,3% өсіп отыр.

5-9 сыныптар аралығында 2021-2022 оқу жылының ІҮ тоқсан қорытындысы мен жылдық қорытындысы бойынша салыстырмалы талдауда 6 В (-4,6), 7 Ә (-3,6) білім сапасының төмендегені анықталып отыр. Сонымен қатар, білім сапасы бойынша көтерілу 8 Ә сыныптарында болып отыр. Жалпы 5-9 сыныптар аралығындағы білім сапасы тұрақты болып тұр.

10-11 сыныптарда білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші негізінде 10 А сыныбында +20% білім сапасының көтерілгендігі және мектептің білім сапасының өсуіне үлкен үлес қосып отыр.
Жалпы 2021-2022 оқу жылының ІҮ тоқсан, жылдық бойынша 5 Б (47,6), 9 Ә (47,6) сыныптарында білім сапасының көрсеткіші 50 % төмен көрсетіп отыр. Алдыңғы тоқсан көрсеткішімен салыстырғанда ешқандай өзгеріс байқалмайды. Аталған сыныптарды 2022-2023 оқу жылында жан-жақты бақылауға алу.


Өткен ІІІ тоқсан қорытындысында 17 оқушы анықталса, ал ІҮ тоқсан 13 оқушы анықталып отыр. Бұл дегеніміз 4 оқушыға азайғандығын және алдыңғы ІІІ тоқсандағы оқушылар емес екендігі анықталып отыр.
Ал, жекелей пәндерден 4-тоқсан, жылдық білім сапасы әдістемелік пән бірлестігінен алынып, 50 % төмен көрсеткен 10 А сыныбында информатика пәнінен (46%, М.Джекебаев), 7 Ә сыныбында қазақ тілі пәнінен (46,4%, А.Сагимбаева), 7 Ә сыныбында қазақ әдебиеті пәнінен (39,2% , А.Сагимбаева), 9 Ә сыныбында қазақ тілі пәнінен (47,45% Н.Бейсебек), 9 Ә сыныбында қазақ әдебиеті пәнінен (45,45%6 Н.Бейсебек) анықталды. 7Ә, 9Ә сыныптарында 2021-2022 оқу жылында жан-жақты бақылау жүргізілген болатын, нәтижесінде аталған сыныптардың білім сапасының тұрақты екендігі анықталған. Сондықтан, 2022-2023 оқу жылында 10 А сыныбындағы информатика пәні мектепішілік бақылауға алу қарастырлып отыр.
Сондай-ақ, 2022-2023 оқу жылының ІҮ және І тоқсан қорытындысының салыстырмалы талдау нәтижесі бойынша өте алшақтық көрсеткен төмендегі сыныптар анықталды:








№ Пәні Сыныбы ІІІ тоқсан ІҮ тоқсан Ауытқу Пән мұғалімі
1 Информатика 10 А 71,4 46 -25 М.Джекебаев
2 Қазақ тілі 5 Б 76 63 -13 Р.Касымова
3 Қазақ тілі 7 Ә 57,1 46,4 -11 А.Сагимбаева
4 Қазақ әдебиеті 6 Б 75 62,5 -13 А.Сагимбаева
5 Қазақ әдебиеті 7 Ә 53,5 39,2 -14 А.Сагимбаева

Жекелей пәндерден білім сапасы әдістемелік пән бірлестігінен алынып, 90 % жоғары көрсетіп отырған пән мұғалімдерді анықталды:

№ Пәні Сыныбы Білім сапасы
Пән мұғалімі
1 Дүниетану 2 Б 91 Жинебаева А.Д.
2 Дүниетану 3 Ә 95 Калиева М.Н.
3 Құқық негіздері 9 А 92 Сейтказиева Ж.Н.
5 Ағылшын тілі 5 А 90 Ануарова Г.Т.
6 Орыс тілі 3 А 91 Сабыржан С.С.
7 Орыс тілі 3 Ә 91 Сабыржан С.С.
8 Орыс тілі 2 А 91 Муминова Г.С.
9 Орыс тілі 4 А 90 Кенжебекова С.З.
10 Информатика 6 Б 100 Джекебаев М.Д,

90 % жоғары білім сапасын көрсеткен мұғалімдердің бағалау бойынша іс-тәжірибелерін тарату 2022-2023 оқу жылында мектепішілік бақылауға қойылсын.

1. 2022-2023 оқу жылының жылдық білім сапасы бойынша 50 % төмен көрсеткіш көрсеткен 5 Б (47,6), 9 Ә (47,6) сыныптарын 2022-2023 оқу жылында ІІ тоқсан бойынша жан-жақты бақылауға қою.
2. Білім сапасына кері әсер еткен 1 (бір) сабақтан ғана 3 (қанағаттанарлық) бағаға шыққан 17 (он жеті) оқушыларды күзгі каникул кезеңінде қосымша сабақтармен қамтамасыз ету.
3. Білім сапасы негізінде 90 % жоғары көрсетіп отырған пәндерден ағымдағы оқу жылының ІІ тоқсанында мектепішілік іс-тәжірибелерін тарату іс-шараларын ұйымдастыру.
4. Білім сапасы негізінде жылдық және І тоқсан жылдық бойынша салыстырмалы көрсеткіші негізінде алшақтық көрсеткен сыныптарды мектепішілік бақылауға қою









Жалпы ІІ тоқсан қорытындысы бойынша

№ Мұғалімдердің өткен вебинар, семинар саны Оқушылардың сайыстарға қатысуы Онкүндіктердің өтілуі Өз білімін жетілдіру курс Мұғалімдердің педагогикалық сайыстарға қатысуы
1 Мектепішілік семинар-6
Аймақтық – 2
Аудандық семинар-1 Жалпы-431 оқушы қамтылды. 2 онкүндік
4 курс аяқталды Аудандық-1











ҰСЫНЫС:
1. Педагогтердің іс тәжірибелерін тарату бойынша жеке педагогтердің авторлық бағдарламаларды дайындау, бекітуге ұсыну жұмыстарын жүргізу.
2. Аудандық, облыстық педагогтерге арналған пед оқуларға, сайыстарға Педагог-зерттеуші, Педагог-сарапшы мұғалімдерді қамту негізінде іске асыру

3. 2022-2023 оқу жылының І тоқсан бойынша білім сапасы 50 % төмен көрсеткіш көрсеткен 5 Б (42,9), 7 А (47,6), сыныптарын 2022-2023 оқу жылының ІІІ тоқсанында БЖБ, ТЖБ тапсырмаларына аналитикалық талдау жүргізілсін
4. Білім сапасына кері әсер еткен 1 (бір) сабақтан ғана 3 (қанағаттанарлық) бағаға шыққан 17 (он жеті) оқушыларды қысқы каникул қосымша сабақтармен қамтамасыз ету.
5. Білім сапасы негізінде 90 % жоғары көрсетіп отырған пәндерден 2022-2023 оқу жылында ІІІ тоқсанда мектепішілік іс-тәжірибелерін тарату іс-шараларын ұйымдастыру.
6. 4.Білім сапасы негізінде жылдық және ІІ тоқсан бойынша салыстырмалы көрсеткіші негізінде алшақтық көрсеткен сыныптарды мектепішілік бақылауға қою

Анықтама жазған ДОІЖО Далибаев К.К