2022-2023 оқу жылы бойынша Оқу-әдістеме саласы бойынша SWOT талдау
«Пенжім орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі 2022-2023 оқу жылының жылдық қорытындысы бойынша оқу-әдістеме ісі жөніндегі орынбасарлардың атқарылған жұмыстары Swot талдауы
Күшті жақтары: Әдістемелік жұмыстар бойынша рейтингі үздік педагогтердің анықталып жоғары нәтижелер көрсетуі -Мұғалімдердің білімдерін жетілдіруі. -8 мұғалім курстан өтуі. 1-педагог Педагогтердің аналитикалық құзіреттілік курсынан, 3-педагог Командалық жұмысты үйлестіру курсынан,1-педагог Сабақты зерттеу курсынан өтуі;БЖБ, ТЖБ құру сараптау курсы бойынша-2 педагог өтуі. -Қабілетті оқушылармен жұмыстың нәтижесі бойынша аудандық және облыстық деңгейдегі сайыстардан жүлделі орын көрсетуі; -Педагог-зерттеуші және педагог-сарапшы мұғалімдердің іс-тәжірибелерімен бөлісуі; -Жетекші мектеп пен серіктес мектептер арасындағы байланыс бірлескен жұмыс нәтижесі бойынша аймақтық ашық есік күнінің өтілуі. Педагогтердің тәжірибелерін таратуы /5 педагог/ - Орыс тілі мен әдебиеті пәні педагогтерінің аудандық ашық есік күнінде өз тәжірибелерін аудан көлемінде таратуы. /3 педагог/ - Сабақты зерттеу курсы бойынша 19 педагог мектепішілік курсқа қатысуы. - Педагогтерді курстан кейінгі қолдау бойынша Мектепішілік куртың жүргізілуі. «Зерек», «Clever», жобаларының жүргізілуі. | Әлсіз жақтары: -Жас мамандардың тәжірибесінің аздығынан кәсіби біліктілігінің әлсіздігі; - Көрнекілік құралдардың аздығы және пән кабинетінің жүйелі жабдықталмауы; -Пән бірлестік мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік бойынша курстардан өтпеуі; -Факультатив сабақтарының нәтижесінің төмендігі; -11-сынып бітірушілерінің ҰБТ-ден төмен нәтиже көрсетулері; -Оқушылардың облыстық пән олимпиадасына сайыстарда нәтижеге жетпеуі; - Бұқаралық ақпарат құралдарына өткізілген іс шаралардың уақтылы жарияланбауы; - Kundelik ЭЖ педагогтердің уақытылы толтырылмауынан көрсеткіштердің төмендеуі; |
Мүмкіндіктері: -Оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу үшін пән кабинеттерінің ыңғайлылығы, қолайлығы; - Оқушылардың білім алуына қажетті электронды кітаптар, мектеп кітапханасы, қолжетімділігі; -Оқушылар мен мұғалімдердің білімдерін, шыңдайтын кәсіби байқаулар, білім сайыстары, олимпиадалардың сайыстарға көптеп қатысуы; -Оқушылардың жаңашылдыққа, АКТ-ға құлшыныстарының өте жоғары болуы; -Мұғалімдердің кәсіби өсуіне, іс әрекеттегі зерттеумен айналысуына мектеп әкімшілігінің қолдау көрсетулері; | Қауіп-қатерлер: -Мұғалімдердің оқуды, ізденуді тоқтатуының салдарынан кәсіби өсе алмауы, керісінше тоқырауға ұшырауы; -АКТ-дан білімдерінің әлсіздігі салдарынан оқушылардың сабаққа қызығушылығын оята алмауы; -Оқушыларға жеке-дара дұрыс көңіл бөлмеуінен, зерттей алмауынан олармен қарым-қатынастың, байланыстың нашарлауы; -Оқушылардың алған білімдерін өмірінде қолдана алмауы. Педагогтердің авторлық бағдарламаларының жарияланым жүргізілмеуі |
Swot талдауды дайындаған Далибаев К.К