2022-2023 оқу жылында мектепті өзін-өзі бағалау бойынша қорытынды
«Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Пенжім орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
2022-2023 оқу жылында
Мектептің өзін-өзі бағалауы қорытындысы
2022-2023 оқу жылы
Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер
Білім беру ұйымының толық атауы | «Жетісу облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Пенжім орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
Білім беру ұйымының орналасқан жері | Жетісу облысы, Панфилов ауданы, Пенжім ауылы 8 көше, 4 ғимарат |
Заңды тұлғаның байланыс деректері | тел:87078890173, nurkent2012@mail.ru, www.penzhim -panfilov.edu.kz, |
Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері | Токтарбекова Гульназ Кусмановна Бұйрық №92-ж/қ 20.11.2018 ж |
Құқық белгілейтін және құрылтайшылық құжаттары | Жетісу облысының әділет департатменті Панфилов аудандық әділет басқармасы БСН 120940003813. 14 қыркүйек 2022 жыл. Алғашқы мемлекеттік тіркеу күні: 20 ақпан 2012 ж. |
Рұқсат беру құжаттары | Лицензия № KZ31LAA00020886 2021 жылғы 01 қаңтар және оған қосымша. |
Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 5 желтоқсандағы № 486 бұйрығы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Білім және ғылым саласында сапаны қамтамасыз ету комитеті төрағасының «Білім беру ұйымдарының өзін-өзі бағалауын ұйымдастыру және өткізу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар» туралы 2021 жылғы 10 қыркүйектегі № 700бұйрығына сүйене отырып , 01.02.2023 ж арнайы бұйрықпен бекітілген комиссия мүшелерінің қатысуымен мектепті өзін-өзі бағалау жүргізілді. \Комиссия құрамын көрсету\
1.Г.К.Токтарбекова комиссия төрағасы, мектеп басшысы
2. Н.Е. Оразова –комиссия мүшесі, ДОІЖО
3.Кенжебекова С.З–комиссия мүшесі, ДОІЖО
4. Далибаев К.К–комиссия мүшесі, ДОІЖО
5. Б.Б Матенова –комиссия мүшесі, ДТІЖО
6. Т.М Тугельбаев –комиссия мүшесі, ДТІЖО
7.Жиенбаева А.Д –комиссия мүшесі, мектеп психологы
8.А.Турлыкожа –комиссия мүшесі, әлеуметтік педагог
9.А.К Нурпейсова –комиссия мүшесі, ДШІЖО
Білім беру қызметін өзін-өзі бағалау жүргізу кезінде зерделеудің негізгі бағыттары мен объектілері болып мыналар табылады:
1) білім беру ұйымдарының мақсаты, міндеттері мен құндылықтары;
2) оқытушылық және оқыту;
3) білікті қызметкерлердің болуы;
4) қолжетімді білім беру үшін жағдай жасау;
5) білім алушылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету;
6) тиімді оқытуға ықпал ететін материалдық-техникалық база.
Білім беру ұйымдарын өзін-өзі бағалау ұсынылатын білім беру қызметтерінің Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының жалпы талаптарына:
1) оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына қойылатын талаптарға;
2) білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары
көлеміне;
3) білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) дайындық деңгейіне;
4) оқу мерзіміне сәйкестігін талдау жолымен жүзеге асырылады.
5. МЖМБС жалпы талаптарын талдау кезінде Бағалау өлшемшарттары пайдаланылды.
Өзін -өзі бағалауды мақсатты жүргізу мақсатында іс шара жоспары құрылып, жұмыстар жүргізілді.
Қорытынды құрылымы мен мазмұнына, бағалау өлшемшарттарының 2-тарауының 1, 2, -параграфтарына сәйкес жасалды.
Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары
2-параграф
1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер толық жинақталды. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі. 2022-2023 оқу жылдарына жылдық жұмыс жоспарлары жинақталған.Мектептің әр оқу жылдарына арналған оқу-тәрбие жұмыстарының жоспарларында өткен оқу жылдарынаталдау жүргізіліп, жаңа оқу жылдарына міндеттер белгіленген. \Бағаланатын кезеңге оқу -тәрбие жоспарының көшірмесі ұсынылады\ 2022-2023 оқу жылындағы мектептің даму жоспарына сәйкес алынған миссиясы: 2022-2023 оқу жылында білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмы жоспарларын әзірлеу және іске асыру. Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру; Оқушы - мұғалім, оқушы-оқушы арасында, коллаборативті орта қалыптастыру, байланыс орнату. Міндеттері:
Күтілетін нәтиже: Білім алушылардың өткен оқу жылдарындағы біліміндегі олқылықтардың орнын толықтыру және жаңа оқу жылына арналған оқу бағдарламасындағы оқу мақсаттарының меңгерілуін қамтамасыз ету бойынша жұмы жоспарлары әзірленеді және іске асады. «Зерде»,«Ізденіс»,«Эрудит» шығармашылық топтарындағы мұғалімдер бірлесіп жұмыс жасайды.Оқушылардың сабақта белсенділігі артады, өз бетінше ізденушілік қабілеті, шығармашылық белсенділігі жоғарылайды ды жақсартудағы түйінді мәселелер шешіледі, кәсіби даму қалыптасады Көрсеткіш : 2022-2023: оқушылардың білім сапасы 63%-дан кем емес. 2022-2023: Тиімді тьюторлық 65% 2022-2023: Білім беру мен білім алудың жаңа тәсілдері арқылы дәстүрлі сабақ беруден алшақтау-80%; 2022-2023: Білім беру үшін бағалау және оқуды бағалаудың жаңа тәсілдеріне бой ұсынудамыз, критерийалды бағалау жүйесінің тиімділігін насихаттаудамыз; -100%; 2022-2023: АКТ-ны қолданудың бар мүмкіндіктерін әр мұғалім шығармашылықпен жетілдіру-80%; Мектеп құндылықтары 1.Патриотизм (Отанға деген сүйіспеншілігі, өз мемлекетінің жетістіктері үшін мақтанышы, халықтың тілі және мәдениетін дамытуға талпынуы); 2.Ұлттық сәйкестік (халықаралық қарым-қатынастағы мәдениетті ұстануы, әдет-ғұрып пен салт-дәстүрге деген құрметі, толеранттылық); 3.Үйлесімді даму (өзіндік үйлесімді сақтауы үшін тұлғаның жан-жақты дамуы); 4.Белсенді азаматтық ұстаным (қоғам өміріне өзінің саналы түрде қатысуы, өз мемлекеті мен халқына пайдасын тигізуге талпынуы, өз көзқарасын, пікірін орынды ұсына білуі); 5.Эмпатия (жанашырлық таныта білуі); 6.Өзін-өзі таныту (ар-ұятын ұстанып және әлемге деген қатынасын көрсете отырып, ішкі рухани әлемін дамытуы); 7.Еңбексүйгіштік (еңбексүйгіштік, жауапкершілік және орындаушылық дағдыларының қалыптасуы). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ.Оқытушылық және оқыту. 3 жылдық білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші
2022-2023 оқу жылын да , оқу тоқсанын да 1-11 сыныптар бойынша 637 оқушымен, 33 сынып комплектісімен бастап, 4 тоқсанды 637 оқушымен оқушымен аяқтадық.
Қазіргі кезде Қазақ тілінде білім алатын 10 сыныпта – 23 оқушы оқытылады. Бірінші ауысымда 104 сыныпта бала, екінші ауысымда 10 сыныпта 135 бала білім алады. 2022-2023 оқу жылындағы 4 тоқсан бойынша білім сапасының көрсеткіші
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ЖББ ҮОЖ) және МЖМБС талаптарына сәйкестігі Білім берудің барлық деңгейінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын бекіту туралы» Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен, "Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 және «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 бұйрықтарымен сәйкес бағаланатын кезеңге мектептің оқу жұмыс жоспарлары бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған. \Бағаланатын кезеңге жұмыс оқу жоспарының көшірмесі ұсынылады\ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ЖББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын инвариантты компонент пәндерінің базалық мазмұнын игеру; Үлгілік оқу жоспарының инварианттық компонентінің орындалуын растайтын бағаланған кезеңге арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды журналдар толтырылған. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі) Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларында, сабақ кестелерінде, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларда, сынып журналдарында міндетті оқу пәндері мен таңдау бойынша бейіндік оқу пәндерін үйлестіру негізінде жеке мүдделері мен қажеттіліктері ескеріле отырып, білім алушылардың және олардың ата-аналарының өтініші бойынша жаратылыстану-математикалық және қоғамдық-гуманитарлық бағыттарда бейінді оқыту жүзеге асырылады. \Оқушылар өтініштері мен педагогикалық кеңес хаттамаларының көшірмесі ұсынылады\ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру. Облыстық психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациясының қорытындысы негізінде бағаланатын кезеңге үйден оқыту құжаттары зерделеніп, талданды. Үйден оқытылған оқушылар туралы сандық мәлімет
Аталған жылдарға даму бұзушылықтарын түзету және әлеуметтік бейімделуі үшін қажетті жағдайларды жасалуын растайтын құжаттары жинақталған, оқушылармен жүргізілген жеке жұмыс жоспары құрылған. Үйде оқыту туралы бұйрық шығарылған, сағаттар оқушылардың диагнозына қарай дұрыс бөлінген, апталық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарына сәйкес. Сабақ кестесі оқушылардың денсаулықтарын ескере отырып құрылған және ата-аналарымен келісілген. Бағаланатын кезең бойынша үйден оқитын оқушыларға дәріс беретін педагогтердің мамандықтары сабақ беретін пәндеріне сәйкес, арнайы біліктілікті дамыту курстарынан өткен. Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін педагогтардың саны
Үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін пән мұғалімдерінің және педагог-психолог, әлеуметтік педагог, логопедтің құжаттары жинақталған. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8) | ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру Білім алушылардың вариативті компоненттің факультативтері мен таңдау курстарынан тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі оқу жұмыс жоспарында белгіленген. Бағаланатын кезеңге мектептің бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп құрылған оқу жұмыс жоспарларында, сабақ кестелерінде, күнтізбелік-тақырыптық жоспарларда, сынып журналдарында вариативтік компоненттерді оқыту іске асырылған. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9) | "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" міндетті оқу курсын зерделеу. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес өмір қауіпсіздігінің негіздерін оқыту сабақтары міндетті болып табылады және оқыту уақытында жүргізіледі. Оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда "Дүниетану" оқу пәнінің шеңберінде жылдық оқу жүктемесі 1-3-сыныптарда 6 сағаттан, 4-сыныпта 10 сағаттан, 5-9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен, 10-11 сыныптарда "Алғашқы әскери және технологиялық дайындық" оқу курсының аясында 12 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен оқытуымен іске асырылады. Мектеп бойынша бағаланатын кезеңдегі күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды, сабақ кестелерді, электронды күнделікті тексеру барысында 1-9 сыныптар бойынша жекеленген сыныптарда бастауыш сынып, дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері міндетті оқу курсын жүктемеге сай жүргізетіні анықталды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10) | "Жолда жүру ережелері" міндетті оқу курсын іске асыру. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «Жолда жүру ережелері» оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады. Сонымен қатар, 5-8-сыныптарда сыныптан тыс уақыттарда және сынып сағаты есебінен 10 сағат көлемінде жүргізіледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11) | Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 30721 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, діни білім беру ұйымдарының білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесіндегі бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметі бойынша құжаттар жинақталды. Педагог және оқытушы кадрлармен жасақталуы туралы мәліметтер (1 қосымша): Оқу жұмыс жоспарының пәндеріне сәйкес мектеп тиісті бейіні бар педагогикалық кадрлармен қамтылған. Мектептегі негізгі жұмыс орны болып табылатын 26 педагогтер пәні бойынша біліктіліктерін арттыру курстарынан өткен. Бес жылда бір реттен сиретпей біліктілігін арттырғандығын растайтын сертификаттары жинақталған. Педагогтерді біліктілік деңгейлері бойынша бөлу
2022-2023 оқу жылында мұғалімдердің біліктілік санатты алуы туралы мәлімет
Медициналық қызмет көрсетудің болуы, оның ішінде медициналық пункттің болуы және медициналық қызметке берілген лицензия туралы мәліметтер (3-қосымша): Мектептің медициналық кабинеті қажетті құрал-жабдықтармен толық жабдықталған. Медициналық қызметпен айналысуға мектепке № № 0002931 нөмірлі лицензия 22.04.2008 жылы алынған. Санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес тамақтандыру объектісінің болуы туралы мәліметтер (4-қосымша): Типтік мектепте 60 орындық асхана бар, тамақтандыру объектісі санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес. Мектепте ыстық тамақ ұйымдастырылған, оқу қоры есебінен 42 балаға тегін ыстық тамақ беріледі. Пайдалы оқу алаңы, материалдық-техникалық базасының болуы туралы мәліметтер (5-қосымша): Мектептің тұрақты жер пайдалану құқығын беретін актісі бар. 2012 салынып 2012 жылы пайдалануға берілді..Мектептің жалпы көлемі 11055.0 ш.м . Мектептің жобалық қуаты 600 оқушыға арналып салынған типтік мектеп . Қазіргі күні 637м бала екі ауысымда білім алуда. Пайдалы оқу алаң – 9293 м2 кв.м. Жалпы мектеп бойынша 13 пән кабинеті бар. Бастауыш сынып – 4, МАД кабинеті-1 химия – 1, биология – 1, математика -1,информатика – 1, қазақ тілі – 1, АӘД – 1,тарих-1, 11а сыныбы-1, мұғалімдер бөлмесі-1 психология – 1, мед.пункт – 1 Спорт зал – 176,5 м2 ; Мәжіліс залы – 107,0 м2, Кітапхана-37,8 м2 Унитаздар – 13; Қол жуғыштар – 2 Бейнебақылау камералары – 14; сыртта – 8, ішінде – 6. Қауіп-қатер дабылы орнатылған. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін кіру жолдары, пандус тұтқаларымен жабдықталған. Білім беру процесін материалдық-техникалық қамтамасыз етуі, оның ішінде компьютерлердің, оқу зертханаларының, оқу пәндері кабинеттерінің және техникалық оқу құралдарының болуы туралы мәліметтер (6-қосымша): Биология және химия кабинеті , 2 компьютерлік кабинет бар. Барлық компьютерлер саны- 81. Оныңішінде дербес компьютер саны -50, планшеттер-1, ноутбуктар -84, роутер-51. №1 компьютерлік сыныпта 24 компьютер бар. Интернет желісіне қосылған .Интернет жылдамдығы 4 мб/с құрайды. Оқу, көркем және ғылыми әдебиеттер қорының болуы туралы мәліметтер (2-қосымша): Кітапхана жұмысы жоспарланған. Жылдық жоспарлары одан айлық жоспарлары сараланып жүргізіледі. Мектеп бойынша жетім, жартылай жетім,аз қамтылған,көп балалы отбасының балалары толық тегін оқулықпен қамтылған,олардан артылған кітаптар қалған оқушыларға тегін таратылған. Әр сынып бойынша тегін кітап берілген оқушылар тізімдері жасалған. Кітапхана жұмысының құжаттары ретті жинақталған, кітап қабылдау актілері,сырттан келген кітаптарды тіркеу жұмысы өткізіледі.Өткізілген іс – шаралары бойынша бүктемелер, альбомдар жасалған.Кітапханада Президенттің жолдауына,мерекелік күндерге, ақын – жазушыларға арналған бұрыштар шығарылған.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы. Талдау нәтижелері:осы өлшем бойынша талдау үшін ұсынылған құжаттарды зерделеу мынаны көрсетті. Үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын, 2022-2023 оқу жылдарына арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды журналдар толтырылған, сағат сандары оқу жоспарына сәйкес келеді.Бағаланатын кезеңнің оқу жылдарында оқушылардың апталық инварианттық және вариативтік компоненттегі оқу жүктемелері МЖМБС максималды көлеміне сәйкес. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы; Мектептің бағаланатын кезеңнің оқу жылдарына арналған үлгілік оқу жоспарының инварианттық және вариативтік компонентінің орындалуын растайтын сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды журналдар толтырылған, апталық және жылдық оқу жүктемелері үлгілік оқу жоспарында белгіленген сыныптар бойынша сәйкес, талаптар сақталған.Апталық және жылдық оқу жүктемесі инвариантты және вариативті компоненттер бойынша үлгілік оқу жоспарымен анықталған оқу жұмыстарының барлық түрлерін қамтиды. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдарында білім алушылардың инвариантты және вариативті компоненттерден тұратын оқу жүктемесінің жалпы көлемі, сондай-ақ сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесі үлгілік оқу жоспарына сәйкес мектептің оқу жұмыс жоспарларында, сонымен қатар сабақ кестелерінде, сынып журналдарында белгіленген. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен МЖМБС талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер) (білім алушыларды қорытынды аттестаттау хаттамалары қоса беріледі); Сынып журналдарында оқу пәндері бойынша білім алушылардың дайындық деңгейіне ағымдық, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізілген. Мектеп бойынша білім алушылардың аралық және қорытынды аттестаттау хаттамаларының көшірмесіндегі бағалар сынып журналдағы бағалармен сәйкес келеді. Физика, химия, биология пәндерінен зертханалық, сарамандық жұмыстар белгіленген талап нормаларына сәйкес. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау. Мектептің электронды сынып журналдарында ағымдағы бағалардың, 2-11 сынып білім алушыларында тоқсандық және жылдық бағалардың болуы, сондай-ақ белгілі бір оқу кезеңі (тоқсан, оқу жылы) аяқталғаннан кейін өткізілетін жиынтық бағалауды жүргізу қорытындылары бойынша жиынтық бағалауды және талдауды, оқу бағдарламасына сәйкес бөлімдерді/өтпелі тақырыптарды зерделеуді растайтын материалдар жинақталған. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдары бойынша барлық пәндер бойынша білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау дұрыс жолға қойылған. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5) | 4, 9, сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау. Кешенді тестілеуге оқыту нәтижелерін бағалауға жататын белгілі бір білім беру деңгейі контингентінің жалпы тізімдік құрамының 100%-ы қатысқанын көрсетті (4 сынып бойынша 21 оқушының 21 -і (100%), 9 сынып бойынша 24 оқушының 23 -і (98%), Бақылаудағы білім қималарының қорытындысы бойынша барлық тестіленетін пәндер бойынша 4-сынып білім алушыларының оң жауаптарының үлесі 45% -ды, 9-сынып білім алушыларының оң жауаптарының үлесі 43,6%-ды. Жалпы білім қималарының қорытындысы бойынша 4,9 сынып білім алушыларының барлық тестіленетін пәндерден оң жауаптарының үлесі 44,4 %-ды құрады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды: МЖМБС-ның 1 қосымша, 4-тарау, 16-18, 20 тармақтарының, 2-қосымша, 4-тарау, 55-60-тармағы, 3-қосымша, 4-тарау, 70-75-тармағы, 4-қосымша, 4-тарау, 75-80-тармағының талаптарына сәйкес келеді. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | Оқу мерзіміне қойылатын талаптар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау. Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес бастауыш білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі-төрт жылды, негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын меңгеру мерзімі-бес жылды, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламасын игеру мерзімі-екі жылды құрайды. Мектепте білім алушыларды қабылдау және шығару туралы бұйрықтардың, педагогикалық кеңес хаттамаларының ұсынылған көшірмелерінде мектепке келген-кеткен, сыныптан- сыныпқа көшірілген оқушылар туралы мәлімет көрсетілген.\Бұйрықтар мен хаттамалардың көшірмелері ұсынылды\ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау. Мектепте мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқу жылының ұзақтығы 1-сыныпта-35 оқу аптасын, 2-11-сыныптарда 36 оқу аптасын құрайды. Оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығы кемінде 26 күнді құрайды. Каникулдар оқу жылында үш рет-күзде, қыста және көктемде беріледі. 1-сыныптың білім алушылары үшін үшінші тоқсанда ұзақтығы бір апта болатын қосымша каникул уақыты беріледі. Бағаланатын кезеңнің оқу жылдары бойынша білім беру ұйымымен ұсынылған педагогикалық кеңес хаттамасының, мектеп директорының бұйрығының көшірмелерінде, сынып журналдарында оқу жылының және каникул уақытының мерзімдері көрсетілген. Осылайша, білім беру ұйымы сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтайтыны анықталды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттары 1-параграф | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8275 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – МДТО ҮОЖ) сәйкестігі. 2022-2023 оқу жылдарына жұмыс оқу жоспарлары жинақталған.Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарын сәйкес. .\Бағаланатын кезеңде әзірленген және білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспарларының көшірмелері қоса берілді \ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14235 болып тіркелген) мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына (бұдан әрі – МДТО үлгілік оқу бағдарламасы) сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асырылады. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 31 тамыздағы № 385 бұйрығымен (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29329 болып тіркелген) бекітілген Мектепке дейінгі ұйымдар қызметінің үлгілік қағидаларын (бұдан әрі-Үлгілік қағидалар) сақтау; Үлгілік оқу жоспарыныңинварианттық компонентінің орындалуын растайтын бағаланған кезеңге арналған сабақ кестелері, жұмыс оқу жоспарлары жинақталған, электронды журналдар толтырылған. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) | Мектепте 2 мектепалды даярлық сыныптары бар .«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдарының тәрбиешісі» біліктілігін алған 2 тәрбиеші жұмыс жасайды.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5) | Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы (мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму жоспарларының (карталарының) жүргізлуі қаралды. \Ағымдағы жылға мектепалды жасындағы тәрбиеленушілердің жеке даму жоспарларының (карталарының) көшірмелері, ересек жастағы тәрбиеленушілер жоспарларының (карталарының) көшірмелері қоса берілді\ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7) | "Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асыру. Білім беру салаларының және ұйымдастырылған оқу қызметінің МЖМБС талаптарына және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығымен бекітілген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларына сәйкес «Денсаулық", "Қатынас", "Таным", "Шығармашылық", "Әлеумет" білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асырылады.Оқушылар түрлі шығармашылық байқауларға қатысқаны қаралды. \бағаланатын кезеңге перспективалық жоспар көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік, спорттық, шығармашылық және көркемдік конкурстарға қатысу нәтижелері қоса берілді\ . | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8) | Тәрбиеленушілердің даму мониторингісінің (бастапқы мониторинг) болуы Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асырылуыбіліктер мен дағдылардың диагностикасы, яғни тәрбиеленушілердің оқу жылы ішіндегі жетістіктеріне мониторинг жүргізу арқылы анықталады. Бағалау кезеңінде бастапқы және аралық мониторинг салыстырмалы түрде зерделенді. \Бағаланатын кезеңге мониторингтің көшірмесі қоса берілді\ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | МДТО ҮОЖ белгіленген тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптарға сәйкестігі және сақталуы «Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығына 1,2-қосымшалар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына 1,2-қосымшалар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығына 1,2-қосымшалары бойынша апталық жүктеменің ең жоғары көлемі 20 сағат сақталған.. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Оқыту тілдері бойынша апталық оқу жүктемесінің сақталуы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2018 жылғы 10 қазандағы № 556 бұйрығына 1,2-қосымшалар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы № 557 бұйрығына 1,2-қосымшалар Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2020 жылғы 12 мамырдағы № 195 бұйрығына 1- қосымша бойынша қазақ, 2-қосымша орыс сыныптары деп оқыту тілдері бойынша апталық жүктеме сақталған. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Балалардың жасын ескере отырып, жас топтарын қалыптастыру кезінде талаптарды сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың МЖМБС 2-қосымшасына сәйкес туғаннан бастап 1-сыныпқа қабылданғанға дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесін игеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалауға қойылатын талаптар Комиссия тәрбиеленушілердің шеберлігі мен дағдыларын айқындау,тәрбиеленушілер жетістіктерінің мониторинг деректерінің сәйкестігін айқындау үшін осы өлшемшарттардың 6 және 7-қосымшаларына сәйкес мектепалды жастағы тәрбиеленушілердің ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен сауалнама алды.Сауалнама нәтижесімен 70 %-дан астам респонденттер тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қанағаттанған.
\ата-аналарымен немесе заңды өкілдерімен жүргізілген сауалнама нәтижелері қоса берілді\ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | МЖМБС мен МДТО үлгілік оқу бағдарламасында анықталған әрбір білім беру саласы және әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша жас топтары бойынша меңгеруге тиіс игеруге жататын білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктердің көлемін игеру | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Мектепалды даярлық сыныптарының біліктері мен дағдыларының тізбесі
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | Оқу мерзіміне қойылатын талаптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Жас кезеңдерін сақтау және топтарды бірдей жастағы немесе әртүрлі жастағы принцип бойынша жинақтау \осы Өлшемшарттардың 9-қосымшасына сәйкес жас топтары тізімдерінің көшірмелері қоса берілді \
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Үркер» Республикалық интелектуалды марафонына қатысушылар | 0 А | 0 б | |||
Р/С | Аты-жөні | Аты-жөні | |||
1 | Аятбек Ернар Асхатұлы | Баянғали Нұржайна Еділқызы | |||
2 | Аятбек Айзере Аянқызы | Асетұлы Хайдар | |||
3 | Авайскан Қызғалдақ Турағалдықызы | Болатқан Нұриман Ержанұлы | |||
4 | Айтжан Жақсылық Айдынұлы | Саитбай Самат Муратұлы | |||
5 | Әбубәкір Әбілхан Дауренулы | Исмаилов Санат Еркенович | |||
6 | Әлдибек Диас Ердосұлы | Эргашбай Нұрислам Абзалұлы | |||
7 | Бақыт Айбике Азатқызы | Қазген Айкөркем Асқарқызы | |||
8 | Бейбітұлы Нұртөре | Қанатбек Омар Жеңісұлы | |||
9 | Болат Марлен Жеңісұлы | Таңатар Ақсезім Бауыржанқызы | |||
10 | Ғабидолла Дінмұхаммед Қанатұлы | Әмір Аяла Нұржанқызы | |||
11 | Дінжан Айару Ержанқызы | Қалиақын Айсұлтан Баламерұлы | |||
12 | Жандос Айсұлу Азаматқызы | Дайыров Арлан Русланович | |||
13 | Қабдолда Раяна Нұржанқызы | Сламжан Айберген | |||
14 | Қаирболат Қайсар Нұртасұлы | Есимов Исмаил Алмасович | |||
15 | Қуанышбек Амина Олжасқызы | Даулетбек Дамили Асхатқызы | |||
16 | Тоқтарбек Ерсұлтан Дидарұлы | Төлебек Ернұр Асхатұлы | |||
17 | Неспек Аян Ақылбекұлы | Нұраш Аян Маратұлы | |||
18 | Нұрқыдыр Айдана Нұрсапақызы | Қаниұлы Бекарыс | |||
19 | Нұрсұлтан Айсұлтан Айдынұлы | Дәлелхан Аибике Бақбергенқызы | |||
20 | Рымғали Жанайым Серіккызы | Нұрахметов Нурмухаммед | |||
21 | Сембек Айару Дархақызы | Өмірсерік Хақназар Ербулатұлы | |||
22 | Ярмухаметов Ильмурат Дилмуратович | Досан Айсұлтан Жандосұлы | |||
23 | Ғани Айсұлтан Даулетұлы | Баймұрат Аңсар Есенбиұлы | |||
24 | Нұрсейіт Нұрдәулет Нұрланұлы | Ошақпай Амина Еркебуланқызы | |||
25 | Тоқтарбек Тұмар Әділұлы | ||||
Аудандық, Республикалық және зияткерлік олимпиадалар мен конкурстар
2022-2023 оқу жылы
Жетістік деңгейі | Аты-жөні | Сыныбы | Марапаты | Жетекшісі |
Аудандық |
№ | Пәні | Нәтижесі орны | Жетекшісі |
1 | Қазақ тілі мен әдебиеті | Асан Диляра ІІІ орын Рысбекқызы Д ІІ орын | Бейсебек Н.Ж |
2 | Математика | Қали Мерей ІІІ орын | Оразова Н.Е |
3 | Физика | Асқар Асылым ІІІ орын | Сарсенбаева Б.К |
4 | Химия | Нәтиже жоқ | Токтарбек Г |
5 | Биология | Аманкелді Айша ІІІ орын Айтқали Арайлым ІІІ орын | Турлықожа А Ратаева Р.С |
6 | Информатика | Өмірғали Нұрай І орын Обылстық кезең қатысушысы | Джекебаев М.Д |
7 | География | Нәтиже жоқ | Мерхат С.А |
8 | Шет тілі | Даулетжанова М ІІ орын Калкен Ж ІІІ орын | Ордаханова М.А Шаригатова Ж.М |
9 | Орыс тілі мен әдебиеті | Нәтиже жоқ | Муминова Г.С Бахарова Р.М |
10 | Құқық негіздері | Сембай Диана ІІІ орын | Сейтказиева Ж.Н |
Қашықтық интернет олимпиадаларға қатысу көрсеткіші бойынша Пони-110, Үркер-39 оқушы «Оқуға құштар ұлт жобасы» - 1, Алтын сақа олимпиадасы- 1 оқушы нәтижелі орынға ие болып,қатысушысы алғыс хатына иеленді, облыстық кезеңге жолдама алды. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен оқулар бойынша ІV тоқсан бойынша нәтиже төмендегідей
Облыстық
№ | Атауы | Орны | Жетекшісі |
1 | Әбіш оқулары | Алғыс хат облыстық Әшірбек Маржан | Бейсебек Н.Ж |
2 | Абай оқулары эссе байқау | ІІІ орын облыс Асан Көркем | Бейсебек Н.Ж |
3 | Мағжан оқулары | Аудандық ІІ орын Рахымбай Марал, Асқар Асылым | Бейсебек Н.Ж |
4 | Жарқын болашақ олимпиадасы | Әмір Балым ІІІ орын | Алимжанова А.М |
5 | Абай оқулары | Нупбаева Асем аудан ІІІ орын | |
6 | Мәшхүр Жүсіп оқулары | Облыс І орын Асан Диляра | Мустафаева С.Т |
7 | Жарқын болашық байқауынан | Аудан ІІ орын Асан Диляра | Мустафаева С.Т |
8 | Тоқбай Исабеков оқулары | Аудан Алғыс хат Рамазан Санжар, Далелхан Елерке, Әмір Балым | Касымова Р.О |
9 | Яссауйтану олимпиадасы | Аудандық олимпиада ІІ орын Нарзулла Адена | Касымова Р.О |
10 | Әбіш оқулары | Аудандық ІІ орын Нарзулла Аденна | Касымова Р.О |
Пән олимпиадалары 7-8 сынып | |||
1 | ОБлыстық пән олимпиадасынан | Манарбек А ІІ орын | Бейсебек Н.Ж |
2 | Облыстық пән олимпиадасы | Оңалғазы Н Алғыс хат облыстық пән олимпиадасы | Кастеева Н.Б |
3 | Облыс пән олимпиадасы | Әбдіғали Шырын облыс олимпиада алғыс хат | Токтарбек Г |
4 | Алтын сақа олимпиадасы облыстық | Бейбіт Кәусар алғыс хат | Турлыбаева Ж.Т |
Осындай өзін өзі бағалау қорытындысын саралай отырып,төмендегідей бағаны ұсынамыз:
Білім беру ұйымдарын бағалау Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметін бағалауға арналған өлшемшарттар
Білім беру ұйымының басшысы _______ Токтарбекова Гульназ Кусмановна Білім беру ұйымдарын бағалау Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарын бағалауға арналған өлшемшарттар
Білім беру ұйымының басшысы _______ Токтарбекова Г.К
Білім беру ұйымының басшысы Токтарбекова Гульназ Кусмановна Білім беру ұйымдарын бағалау Балалардың біліктері мен дағдыларының тізбесі мектепалды даярлық тобы
Білім беру ұйымының басшысы Токтарбекова Гульназ Кусмановна
Мектепалды даярлық сынбының контингентінің құрылымы 0 «А» сынып
Мектепалды даярлық сыныбының контингентінің құрылымы 0 «Б» сынып
|